Newsroom

Nowy format IKEA w Westfield Mokotów

Nowy format IKEA w Wesfield Mokotów.

Nowy format IKEA w Westfield Mokotów

Od 31 maja w Westfield Mokotów w Warszawie działa Studio planowania i zamówień. Na jakich zasadach funkcjonuje nowy format i jakie plany ma IKEA w Polsce?

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200


IKEA stawia kolejny krok, by być bliżej klientów, jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby i inspirować. Nowo otwarte Studio planowania i zamówień IKEA w Westfield Mokotów to przyjazna przestrzeń, gdzie doświadczeni projektanci pomogą w realizacji pomysłów, wyborze odpowiednich rozwiązań dla domu oraz złożeniu i finalizacji zamówienia.

Według IKEA i dzisiaj, i w przyszłości, odpowiedzią na rosnące wymagania klientów będzie umożliwienie im wyboru najwygodniejszego miejsca i sposobu zakupów. Koncern realizuje te potrzeby między innymi poprzez omnikanałowość, dlatego rozwija nowe usługi, takie jak zdalne planowanie, realizowane zarówno przez pracowników Sklepów, jak i Zdalnego Centrum Obsługi Klienta.

Marka skupia też uwagę również na zwiększeniu dostępności oferty online inwestując w nową infrastrukturę magazynowo-logistyczną. Stale rozwija również usługi stacjonarne, czego dowodem jest otworzone 31 maja w Studio planowania i zamówień IKEA w Westfield Mokotów w Warszawie. Celem IKEA jest ułatwianie dostępu do usług planowania oraz zamawiania jak największej liczbie osób.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Jak działa IKEA w Westfield Mokotów?

Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to powierzchnia 160 m2, gdzie klient może obejrzeć przykładowe aranżacje, systemy z serii METOD oraz PAX, czy przejrzeć wzorniki blatów, frontów, uchwytów, czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Na bezpośrednią konsultację z projektantem można się umówić poprzez IKEA.pl, dzwoniąc na Domolinię lub odwiedzając studio. Koszt zaprojektowania kuchni od podstaw wynosi obecnie 79 zł. Dwugodzinne projektowanie to kompleksowa usługa, której wymiar czasowy pozwala na to, by przejść przez wszystkie etapy projektowania:

  • omówienie wymiarów,
  • dobór szafek,
  • wybór sprzętów AGD,
  • dobór odpowiednich akcesoriów,
  • pełna wizualizacja.

Usługa daje przestrzeń i komfort, której klient może nie uzyskać przy szybkiej konsultacji. Zakupy, konsultacje gotowych projektów lub szybkie wyceny ze szkicu, które przygotuje samodzielnie, są bezpłatne.

Z różnych wywiadów z naszymi Klientami wiemy, że częstą barierą w zmianie umeblowania mieszkania jest zaprojektowanie nowej powierzchni. Klienci mówią nam, że jest to trudne, a dostępne na rynku usługi projektantów wnętrz są drogie. W IKEA mamy na to rozwiązanie – nasi projektanci projektują rozwiązania dla przechowywania w całym domu czy do kuchni, ale też całe pomieszczenia. Proponowane przez nas projekty są w zgodzie z Demokratycznym Wzornictwem, czyli są jednocześnie: dostępne cenowo, inspirujące, funkcjonalne, dobre dla planety oraz dobrej jakości. W IKEA wierzymy bowiem, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu – mówi Monika Zielińska, dyrektorka Regionu IKEA w Jankach. – Unikalne połączenie kompetencji naszych projektantów i projektantek IKEA sprawia, że usługi te szybko zyskują na popularności, a nasi klienci, poza inspirowaniem się w naszych sklepach i na IKEA.pl, mogą mieć wymarzone wnętrza, skrojone do swoich potrzeb.

Otwarcie Studia planowania i zamówień IKEA jest kolejnym w tym roku niezwykle ważnym wydarzeniem w naszym centrum handlowym – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów. – Westfield Mokotów jest doskonałym miejscem dla znanych światowych marek na realizację ich konceptów w nowych, ciekawych formatach. Dla nas to także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których różnorodna oferta centrum jest niezwykle istotna. Szczególnie, że zmieniającą się struktura naszej najbliższej okolicy – z przestrzeni typowo biurowej na popularne miejsce zamieszkania, sprawia, że potencjał dla tego typu projektu jak Studio planowania i zamówień IKEA jest jeszcze większy. Osoby urządzające swoje mieszkania na pewno docenią bliskość i komfort, jakie daje umieszczenie Studia IKEA właśnie w Westfield Mokotów.

IKEA w nowym formacie

Studia Planowania IKEA, które marka wprowadziła w ramach testu jesienią 2021 roku, okazały się być dużym sukcesem, dlatego firma zdecydowała się wprowadzić je na stałe do portfolio swoich usług pod nazwą Studio planowania i zamówień IKEA. To miejsca, gdzie marka oferuje wsparcie w planowaniu, rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Klienci otrzymują inspirację i wiedzę na temat wyposażenia domu. Doświadczeni projektanci pomagają im poprawić jakość życia w domu, a wszystko w przystępnej cenie i łatwo dostępnych lokalizacjach blisko domu. IKEA planuje ujednolicić i dopasować do wymagań lokalnego rynku dotychczasowe 7 studiów.

ZOBACZ TAKŻE: IKEA otwiera punkty w 8 miastach

Zarówno w Studio planowania i zamówień Wesfield Mokotów, jak i w sukcesywnie odnawianych pozostałych studiach będzie więcej inspiracji, miejsc do planowania, wzorników blatów, frontów, uchwytów czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Pozwoli to klientom na jeszcze większy wybór i możliwość spersonalizowanych rozwiązań.

Jakie są plany IKEA w Polsce?

Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe tak jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie, zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowo miejsce na mapie IKEA – mówi Małgorzata Bochenek, dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce. I dodaje: Chcemy być bliżej ludzi, obecnych i przyszłych klientów, dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przestępnych cenach oraz naszych pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA.