Nowa marka w portfolio Flokk
3 marca, 2023 2023-04-12 7:49Nowa marka w portfolio Flokk
Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. W ofercie grupy pojawia się nowa marka – Connection.
Flokk to po norwesku „stado”, a w swoim podstawowym znaczeniu słowo to oznacza „grupę” lub „zgromadzenie”. Grupę Flokk definiuje wspólna idea lub cel. Chodzi o to, by być częścią czegoś większego, a jednocześnie pozostać w zgodzie ze swoją własną osobowością i tożsamością. Flokk jest więc czymś więcej niż tylko sumą jego części, a niedawno pozyskał kolejną markę, tym razem z Wielkiej Brytanii, do swojego portfolio.
Connection – nowa marka Flokk
Connection dołączyło do Flokk pod koniec 2023 roku, a teraz wchodzi na rynek polski. Dewiza marki brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami.
Przestrzeń biurowa jest w tym przypadku kluczowym zasobem. Sposób jej definiowania wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających.
Meble Connection, wspierają każdy rodzaj pracy – zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – te cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, ale też stanowią fundament portfolio Connection.
Wszyscy zainteresowani ofertą marki Connection, poszukujący rozwiązań efektywnej i produktywnej przestrzeni do pracy są zaproszeni w marcu tego roku do warszawskiego showroomu Flokk, który mieści się przy ulicy Konstruktorskiej 12a w Warszawie. 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbędzie się tam spotkanie inaugurujące pojawienie się marki w Polsce.
Podczas dni z marką Connection pojawi się okazja do porozmawiania z Elizabeth Bene jej przedstawicielką oraz z Joanną Jurgą innowatorką i wykładowczynią o:
- biurach przyszłości,
- czym jest design synestetyczny i spekulatywny,
- meblach do tzw. collaborative spaces.
W trakcie wydarzenia do wygrania będą książki „Szałas na hałas” o tworzeniu poczucia bezpieczeństwa za pomocą zmysłów, autorstwa Joanny Jurgi, w dodatku z podpisem autorki.