Newsroom

Nowa marka w portfolio Flokk

Connection to nowa marka w portfolio Flokk.

Nowa marka w portfolio Flokk

Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. W ofercie grupy pojawia się nowa marka – Connection.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Flokk to po norwesku „stado”, a w swoim podstawowym znaczeniu słowo to oznacza „grupę” lub „zgromadzenie”. Grupę Flokk definiuje wspólna idea lub cel. Chodzi o to, by być częścią czegoś większego, a jednocześnie pozostać w zgodzie ze swoją własną osobowością i tożsamością. Flokk jest więc czymś więcej niż tylko sumą jego części, a niedawno pozyskał kolejną markę, tym razem z Wielkiej Brytanii, do swojego portfolio.

Connection – nowa marka Flokk

Connection dołączyło do Flokk pod koniec 2023 roku, a teraz wchodzi na rynek polski. Dewiza marki brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami.

Przestrzeń biurowa jest w tym przypadku kluczowym zasobem. Sposób jej definiowania wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających.

Meble Connection, wspierają każdy rodzaj pracy – zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – te cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, ale też stanowią fundament portfolio Connection.

Wszyscy zainteresowani ofertą marki Connection, poszukujący rozwiązań efektywnej i produktywnej przestrzeni do pracy są zaproszeni w marcu tego roku do warszawskiego showroomu Flokk, który mieści się przy ulicy Konstruktorskiej 12a w Warszawie. 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbędzie się tam spotkanie inaugurujące pojawienie się marki w Polsce.

Podczas dni z marką Connection pojawi się okazja do porozmawiania z Elizabeth Bene jej przedstawicielką oraz z Joanną Jurgą innowatorką i wykładowczynią o:

  • biurach przyszłości,
  • czym jest design synestetyczny i spekulatywny,
  • meblach do tzw. collaborative spaces.
Connection Days.
floxx_connection_zaproszenie-1

W trakcie wydarzenia do wygrania będą książki „Szałas na hałas” o tworzeniu poczucia bezpieczeństwa za pomocą zmysłów, autorstwa Joanny Jurgi, w dodatku z podpisem autorki.