Newsroom

Marketplace Black Red White podaje pierwsze wyniki

Marketplace Black Red White podsumował pięć pierwszych miesięcy.

Marketplace Black Red White podaje pierwsze wyniki

Firma Black Red White podsumowuje pięć pierwszych miesięcy działania marketplace. Statystyki obejmują okres od lipca do listopada 2023 roku.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Po pięciu miesiącach od startu marketplace Black Red White czas na podsumowanie. Jakie wyniki przyniosło uruchomienie przez producenta platformy sprzedażowej z kategorii Dom i Ogród? Firma informuje o ponad 80 tys. nowych SKU i 25 tys. zrealizowanych zamówień. Na tym jednak nie koniec.

Najważniejsze statystyki  

  • ok. 80 tys. nowych SKU na stronach brw.pl,
  • ponad 25 tys. zrealizowanych zamówień przez partnerów marketplace,
  • wzrost GMV miesiąc do miesiąca na poziomie 120%,
  • 20% udział marketplace w kanale online,
  • 508 nowych kategorii z obszaru Home & Garden,
  • ponad 90 nowych sprzedawców.

Minęło zaledwie 5 miesięcy od uruchomienia platformy, a Black Red White już podsumowuje pierwsze osiągnięcia. Jak widać powyżej, sieć może pochwalić się m.in. publikacją ponad 80 tys. nowych SKU oraz zwiększeniem ilości kategorii do ponad 500.

E-commerce Black Red White już teraz zrzesza ponad 90 sprzedawców, którzy obsłużyli powyżej 25 tys. zamówień. Sieć nie ukrywa jednak, że ma apetyt na znacznie więcej i stale poszerza portfolio partnerów biznesowych.

Wspólnie z naszymi partnerami chcemy zmieniać rynek wyposażenia wnętrz zwłaszcza w kanale online. Dążymy do tego, aby nasza oferta była nie tylko najszersza, ale też najbardziej jakościowa dla blisko 2 mln klientów odwiedzających stronę Black Red White. Wszystkie nasze działania koncentrują się wokół Klienta. Dokładamy wszelkich starań, by uspójnić doświadczenia zakupowe, niezależnie od tego, czy klient dokonuje zakupu produktów z oferty Black Red White czy jednego z naszych partnerów biznesowych. Jako platforma jesteśmy jednocześnie gwarantem jakości całego procesu i obsługi Klienta również po zakupie – deklaruje Łukasz Wójcik, Marketplace Manager w Black Red White.

ZOBACZ TAKŻE: Black Red White otwiera marketplace

Jaki model współpracy oferuje marketplace Black Red White?

Black Red White informuje, że stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Firma oferuje swoim partnerom przede wszystkim możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl. Ponadto zapewnia indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji. Dzięki usłudze marketplace partnerzy będą mogli korzystać z doświadczenia oraz zasięgu jednego z największych sklepów e-commerce w Polsce. Dodatkowo może im to pomóc w pozyskaniu nowych klientów i wypromowaniu własnych produktów.