Newsroom

Black Red White otwiera marketplace

Stoisko firmy Black Red White na targach Meble Polska 2023, Poznań.

Black Red White otwiera marketplace

Blisko 70 nowych partnerów, w planach 100 tys. produktów do końca 2023 r., a jak dotąd 3 mln odwiedzin strony brw.pl miesięcznie. Z tymi liczbami i ambitnymi celami Black Red White uruchamia marketplace.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Gdy w listopadzie 2022 r. Black Red White ogłosiło, że otworzy marketplace latem 2023 r., perspektywa wydawała się odległa. Aż do dzisiaj. Producent oraz dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz właśnie opublikował komunikat o oficjalnym starcie nowej inwestycji.

Jedna z największych w Polsce sieci w kategorii Dom i Ogród uruchomiła sprzedaż produktów od partnerów z szeroko pojętej branży wyposażenia wnętrz. Do końca 2023 roku firma chce, by sklepie dostępnych było 100 tys. artykułów.

Po trzech dekadach czas na zmiany

BRW już od ponad trzech dekad oferuje swoim klientom meble i dodatki w konkurencyjnych cenach. Otwierając marketplace firma chce zapewnić możliwie najszerszą na rynku ofertę produktów dla domu i ogrodu. Tym samym chce zdobyć pozycję największego multibrandowego sklepu online w tej kategorii. To pierwsza tego typu inicjatywa w branży w Polsce.

Marketplace Black Red White to idealne miejsce dla osób, które poszukują wysokiej jakości produktów dla domu w przystępnych cenach. Wśród szerokiej oferty można znaleźć meble do wszystkich domowych pomieszczeń, meble ogrodowe, akcesoria i dekoracje, a także urządzenia AGD. Słowem wszystko, co związane z wyposażeniem domu, mieszkania oraz ogrodu. Oferta z dnia na dzień staje się coraz szersza, a już na koniec roku liczba nowych produktów sięgnie nawet 100 tysięcy. To wynik rozpoczęcia współpracy z blisko 70 nowymi partnerami, a liczba ta stale rośnie – przekonuje Mariusz Nowak, dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel.

Od witryny po marketplace

Witryna brw.pl jest jednym z największych polskich sklepów internetowych w kategorii Dom i Ogród, który wciąż dynamicznie się rozwija. Każdego miesiąca adres notuje blisko 3 mln odwiedzin. W ciągu ostatnich kilku lat ruch na stronie zwiększył się o kilkadziesiąt procent. Natomiast wskaźnik konwersji wzrósł ponad trzykrotnie.

Marketplace Black Red White otwiera przed setkami sprzedawców zupełnie nowe możliwości zwiększenia sprzedaży i dotarcia do szerokiego grona klientów zorientowanych na zakup mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Współpracę z marką mogą podjąć zarówno duże firmy i dystrybutorzy, jak i mniejsze sklepy, które są na etapie rozwijania swojej oferty lub działają w ramach wąskiej kategorii produktowej – wyjaśnia Black Red White.


Marketplace Black Red White z przejrzystym modelem współpracy

Jak informuje Black Red White, firma stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Przede wszystkim oferuje swoim partnerom możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl. Ponadto BRW gwarantuje indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji.

ZOBACZ TAKŻE: Black Red White stawia na własny marketplace

Dzięki usłudze marketplace partnerzy będą mogli korzystać z doświadczenia oraz zasięgu jednego z największych sklepów e-commerce w Polsce. Czy to sprawi, że zyskają oni nowych klientów i wypromują własne produkty? Czas pokaże.