Newsroom

Maison & Objet na nowych warunkach

Targi Maison & Objet styczeń 2020.

Maison & Objet na nowych warunkach

Paryskie targi Maison & Objet targi dostosowują się do bezprecedensowej sytuacji. Wrześniowa edycja nie odbędzie się w dotychczasowym formacie, organizatorzy przenoszą ją do sieci.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Najważniejsze zmiany zakładają, że w dniach 4-18 września br., za pośrednictwem platformy internetowej MOM, odbędą się Digital Fair. Natomiast Paris Design Week, który potrwa od 3 do 12 września br., ma przyczynić się do ponownego otwarcia i rozpoczęcia sezonu jesiennego dla specjalistów od dekoracji, projektowania i rzemiosła. Kolejne targi Maison & Objet zaplanowano na 22–26 stycznia 2021 r. Początkowo w planach na wrzesień figurowały sektory Work! i Projects, uznano jednak, że staną się częścią styczniowej odsłony.

Chociaż pojawiają się zachęcające oznaki tego, że pandemia zaczyna się zmniejszać, uważamy, że wciąż istnieje zbyt wiele niepewności, co do warunków podróży międzynarodowych wystawców i odwiedzających. Ponadto brak jasności, co do możliwości organizowania dużych zgromadzeń na początku września we Francji, odegrał znaczącą rolę, wpływając na naszą decyzję o odwołaniu wrześniowej edycji Maison & Objet, pomimo faktu, że 80% stoisk zostało już zarezerwowanych od kwietnia 2020 – komentuje Philippe Brocart, dyrektor zarządzający Maison & Objet.

Innowacyjny i jak zawsze chętny do pomocy społeczności projektantów, dekoratorów i rzemieślników w tym niespotykanym czasie, Maison & Objet, ogłasza uruchomienie Digital Fair,  w dniach 4–18 września br. Ta internetowa alternatywa będzie opierać się na solidnym doświadczeniu w dziedzinie sieci cyfrowych i wiedzy, którą zespoły Maison & Objet zdobył od czasu uruchomienia platformy cyfrowej MOM w 2016 r.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Przez ostatnie kilka tygodni nasze zespoły opracowywały plany, które pozwolą markom prezentować nowe kolekcje i kontynuować współpracę z kupującymi – zapewnia Philippe Brocart.

Celem inicjatywy Digital Fair jest utrzymanie aktywnych relacji między markami, projektantami i kupującymi, w celu realizacji zamówień na koniec roku, jak to ma miejsce rokrocznie we wrześniu.

Digital Fair będą się składać z dwóch uzupełniających się elementów: Digital Showrooms na platformie cyfrowej MOM, aby umożliwić prezentację produktów oraz Digital Talks na stronie internetowej Maison & Objet, aby dostarczyć treści i inspirację.

Wprowadzona na rynek w 2016 r. platforma internetowa MOM łączy marki z około 400 tys. międzynarodowych nabywców. We wrześniu targi Maison & Objet dadzą tym kupującym szansę odkrycia wszystkich najnowszych kolekcji w nowym formacie „showroom”, odzwierciedlającym sposób prezentacji stoisk na targach.

Maison & Objet zaprezentuje także bezprecedensowy program rozmów, aby zaoferować inspirację i pomóc w analizie najnowszych trendów, gromadząc najlepszych twórców w branży, poszukiwaczy trendów, architektów, projektantów, stylistów, sprzedawców detalicznych i producentów. Rozmowy online, artykuły, wybór produktów i wywiady, zarówno w formacie podcastu, jak i przesyłane strumieniowo na żywo, oferują najnowsze analizy i spostrzeżenia. W szczególności skupią się oni na tym, w jaki sposób w trakcie lockdownu dom stał się prawdziwym azylem, co prowadzi nas do kwestionowania naszego otoczenia i przestrzeni życiowych jako całości.