M.O.W. 2022 z rekordową liczbą wystawców
30 sierpnia, 2022 2023-03-17 15:14M.O.W. 2022 z rekordową liczbą wystawców
W dniach 18-22 września w targach M.O.W. 2022 weźmie udział ponad 500 wystawców z 41 krajów. Tym samym osiągnięty zostanie nowy rekord Messezentrum Bad Salzuflen.
Z udziałem gości zagranicznych na poziomie 60%, organizowane w 17 halach wydarzenie po raz kolejny będzie miało iście międzynarodowy charakter. Zaraz po Niemczech najsilniej reprezentowane będą takie kraje, jak: Polska, Turcja, Holandia, Włochy, Dania i Francja. Ten wzrost pokazuje znaczenie M.O.W. 2022 i popyt na spotkania biznesowe, szczególnie w tych trudnych czasach.
Targi M.O.W. 2022 wyraźnie rosną w siłę z ponad 500 wystawcami z 41 krajów. To duży progres w porównaniu z ubiegłym rokiem, kiedy w Messezentrum Bad Salzuflen pojawiło się 405 firm z 30 krajów. Kierownictwo M.O.W. zapewniło dodatkowe miejsce dla kolejnych renomowanych wystawców, takich jak Incanto, Wersal, Ebay, Halo i wielu innych.
M.O.W. 2022 zwiększa zasięgi
Organizatorzy podkreślają międzynarodowy charakter tegorocznej edycji, szczególnie silny nacisk kładąc na rynek europejski. Wystawcy M.O.W. wskazują na alternatywne łańcuchy dostaw i nowe produkty w swoim asortymencie, oferując kupującym rozwiązania, które wykraczają poza dotychczasowe kanały zaopatrzenia, co jest szczególnie ważne w tych trudnych czasach. Równie istotne są innowacje – czy to w zakresie wzornictwa, materiałów czy technologii. Targi M.O.W. zawsze były idealną platformą do prezentacji prototypów gotowych do produkcji seryjnej. To niezwykle ważne zwłaszcza teraz, gdy konsumenci ograniczają konsumpcję ze względu na rosnące koszty energii i życia, a także zauważalne ograniczenia w handlu.
Wrześniowe targi M.O.W. są niezbędne dla odniesienia sukcesu w 2023 roku. Oprócz zaopatrzenia w towary, wystawa ta umożliwia przemysłowi i handlowi znalezienie wspólnych dróg – w osobistych spotkaniach i bezpośredniej wymianie doświadczeń.
Ponadto, dzięki jeszcze bardziej rozbudowanej obsadzie – obecnie 16 firm – platforma 360GradPlaza już w drugim roku działania umacnia swoją pozycję jako ważny moduł M.O.W. Format oferty skierowany jest do handlu i przemysłu meblowego ze specjalnymi rozwiązaniami w zakresie marketingu, gospodarki cyfrowej i zarządzania towarami.
Przestrzeń targową wypełnią wystawcy najwyższej klasy
Tego skumulowanego doświadczenia skoncentrowanego na środku rynku nie można znaleźć nigdzie indziej. Koncepcja M.O.W. jest bezkonkurencyjna. W tym roku po raz kolejny rozszerzyliśmy wszystkie zakresy asortymentu i wzmocniliśmy przestrzeń dla produktów wyższej jakości. Dzięki temu targi M.O.W. 2022 są aktualną, skuteczną platformą decyzyjną do zakupów mebli w Europie – podkreśla Bernd Schäfermeier, dyrektor zarządzający targów M.O.W. – Wizyta na targach M.O.W. z pewnością jest warta uwagi.
Czy to sklep stacjonarny, wielokanałowy czy internetowy, z pełnym asortymentem czy specjalistyczny, wielkopowierzchniowy czy średniej wielkości, stowarzyszenie zakupowe czy sieć, studio czy sklep dla majsterkowiczów, targowisko czy sklep internetowy, dom wysyłkowy czy dom towarowy, handel meblami czy handel detaliczny – każdy znajdzie na M.O.W. 2022 to, czego potrzebuje.
Ze względu na międzynarodowy charakter targów zespół obsługujący wystawców liczy się ze zwiększonym udziałem zagranicznych gości.
Już w 2021 roku mieliśmy ponad 40% międzynarodowych zwiedzających z 54 krajów, a prawie 50% wystawców pochodziło z zagranicy. W 2022 roku będziemy mieli ponad 60% udział zagraniczny po stronie wystawców i to prawdopodobnie zapewni nam jeszcze większą liczbę międzynarodowych gości w tym roku – informuje Maximilian Richter, kierownik projektu M.O.W. Dzięki temu zwiększy się prawdopodobieństwo nawiązania dodatkowych kontaktów biznesowych, z czego skorzystają wszyscy uczestnicy.
Organizatorzy proszą odwiedzających o wcześniejszą rejestrację pod adresem www.mow.de. Na stronie internetowej znajdują się stale aktualizowane informacje o wystawcach, grupach produktów i kontaktach, można również pobrać przewodnik po M.O.W. 2022.