Newsroom

Liczba klientów i obroty JYSK znów w górę

Wzrosły obroty JYSK w roku finansowym 2022/2023.

Liczba klientów i obroty JYSK znów w górę

Obroty JYSK wzrosły o 6,3%, osiągając 38,5 miliarda DKK (5,2 miliarda euro) w roku finansowym 2022/23. W ten sposób ustanowiono nowy rekord dla globalnej sieci handlowej z branży wyposażenia wnętrz.

5 faktów o JYSK w roku finansowym 2022/23:

  1. Wzrost obrotów o 6,3% do 38,5 miliarda DKK (5,2 miliarda euro)
  2. Wzrost liczby klientów o 1,2 mln
  3. Otwarcie łącznie 135 nowych sklepów JYSK w całej Europie
  4. Otwarcie pierwszych 2 sklepów w Turcji
  5. 619 aktywności inwestycyjnych w sklepach (wyłączając 135 nowych sklepów)
Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Pomimo globalnych wyzwań, takich jak inflacja i zwiększone koszty, JYSK ponownie zwiększył obroty. Firma osiągnęła dobry wynik w wysokości 38,5 miliarda DKK (5,2 miliarda euro). To wysokość jej obrotów w roku finansowym 2022/23, który zakończył się w sierpniu.

Więcej klientów i wyższe obroty JYSK

W minionym roku obrotowym klienci JYSK robili zakupy w ponad 3300 sklepów w 48 krajach. Ponadto liczba klientów wzrosła o 1,2 mln w porównaniu do roku poprzedniego.

Zadowolony z wyników firmyNowy prezes i dyrektor Generalny JYSK, Rami Jensen, mówi: Jestem bardzo dumny z ciężkiej pracy naszych pracowników oraz z wysokich obrotów, które możemy dzisiaj zaprezentować. Światowy rynek detaliczny nadal znajduje się pod presją, a zaufanie konsumentów i siła nabywcza są niskie. JYSK jest jednak znany z produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach oraz w tym, że klienci nadal decydują się na zakupy w naszych sklepach.

Ekspansja JYSK wciąż trwa

Pomimo czynników zewnętrznych stanowiących wyzwanie dla globalnego rynku detalicznego, JYSK kontynuował plany ekspansji. W maju 2023 r. firma otworzyła pierwsze dwa sklepy w Turcji. Tempo rozwoju pozostawało wysokie, bowiem JYSK uruchomił w roku finansowym 2022/23 łącznie 135 sklepów, czyli tyle samo, co rok wcześniej. Oprócz otwierania nowych lokalizacji, JYSK zainwestował także w 619 aktywności, które obejmowały relokacje i rozbudowy istniejących sklepów oraz remodeling wnętrz sklepów do najnowszego konceptu 3.0.

Wzrost jest wpisany w nasze DNA i wyniki, skala rozwoju oraz działania w sklepach w roku finansowym 2022/23 wyraźnie to potwierdzają. W ubiegłym roku osiągnęliśmy także ważny kamień milowy – ponad dwie trzecie naszych sklepów zostało już dostosowanych do spójnego konceptu 3.0 i nie planujemy zwalniać tempa w tym zakresie w nadchodzących latach – mówi Rami Jensen, prezes i dyrektor generalny JYSK.

ZOBACZ TAKŻE: Rekordowy roczny obrót sieci JYSK

JYSK zainwestował także w rozwiązania IT w ramach projektu Unified Commerce, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej wygodne zakupy. System został wdrożony w 112 duńskich sklepach, a przygotowania do kolejnego etapu wdrożeń trwają w Hiszpanii, Portugalii i we Francji.