Newsroom

IKEA Retail w Polsce – zmiany w Digital

Działy Digital i Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce połączyły się, a na ich czele stanęła Małgorzata Bochenek.

IKEA Retail w Polsce – zmiany w Digital

Marzec upływa w IKEA na zmianach. Dział Rozwoju Biznesu i Transformacji połączył się z Działem Digital. Na czele tej hybrydy stoi Małgorzata Bochenek, dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

W marcu 2023 roku Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za Dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, sprawując funkcję dyrektorki ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i Digital.

ZOBACZ TAKŻE: Pierwsza Polka w globalnych strukturach IKEA

Dzięki połączeniu Działu Rozwoju Biznesu i Transformacji ze sferą Digital, IKEA wzmocni i przyspieszy swój rozwój sprzedaży wielokanałowej. Włączy również Digital w procesy rozwojowe i transformacyjne, w oparciu o silne fundamenty, budowane w koncernie w ciągu ostatnich lat. 

Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, a następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój.

Wraz ze swoim zespołem, Małgorzata Bochenek jest odpowiedzialna między innymi za takie cele, jak:

  • zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami,
  • realizację strategii People & Planet Positive,
  • wdrażanie kolejnych innowacji,
  • przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym. 

IKEA Retail w Polsce zamknęła rok finansowy 2022 z przychodem na poziomie 5,5 mld zł. Sprzedaż wzrosła we wszystkich kanałach, a firmie udało się dostosować do trudnych realiów ekonomicznych.