IKEA Retail w Polsce – zmiany w Digital
16 marca, 2023 2023-03-20 8:46IKEA Retail w Polsce – zmiany w Digital
Marzec upływa w IKEA na zmianach. Dział Rozwoju Biznesu i Transformacji połączył się z Działem Digital. Na czele tej hybrydy stoi Małgorzata Bochenek, dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce.
W marcu 2023 roku Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za Dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, sprawując funkcję dyrektorki ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i Digital.
ZOBACZ TAKŻE: Pierwsza Polka w globalnych strukturach IKEA
Dzięki połączeniu Działu Rozwoju Biznesu i Transformacji ze sferą Digital, IKEA wzmocni i przyspieszy swój rozwój sprzedaży wielokanałowej. Włączy również Digital w procesy rozwojowe i transformacyjne, w oparciu o silne fundamenty, budowane w koncernie w ciągu ostatnich lat.
Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, a następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój.
Wraz ze swoim zespołem, Małgorzata Bochenek jest odpowiedzialna między innymi za takie cele, jak:
- zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami,
- realizację strategii People & Planet Positive,
- wdrażanie kolejnych innowacji,
- przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.
IKEA Retail w Polsce zamknęła rok finansowy 2022 z przychodem na poziomie 5,5 mld zł. Sprzedaż wzrosła we wszystkich kanałach, a firmie udało się dostosować do trudnych realiów ekonomicznych.