Newsroom

Co w najnowszym numerze „BIZNES.meble.pl”?

450313511

Co w najnowszym numerze „BIZNES.meble.pl”?

W wydaniu łączonym – czerwiec/lipiec – relacjonujemy dwa istotne dla branży wydarzenia: interzum @home 2021 i Meble Polska Edycja Specjalna. Zapraszamy do lektury!

Reklama
Lectra banner śródtekstowy 7500x100 16.02.-15.03.2024

Jeszcze gorące, czerwcowo-lipcowe wydanie miesięcznika BIZNES.meble.pl trafia właśnie na rynek.

Tradycyjnie dostępne jest w dwóch wersjach: papierowej i w formie e-wydania: BIZNES.meble.pl 6-7/2021.

Jakie są najgorętsze tematy tego numeru?

Polecamy raport podsumowujący pierwszy kwartał 2021 roku, a także relacje z targów, które odbyły się online – interzum @home 2021 i Meble Polska Edycja Specjalna. Sporo stron poświęcamy też Łódź Design Festival. Sprawdźcie również z kim tym razem przeprowadziliśmy wywiady i kto podzielił się z nami swoją pasją.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

BIZNES.meble.pl – dobrze się czyta nawet na wakacjach!

Co można znaleźć w czerwcowo-lipcowym BIZNES.meble.pl:

– Wstępniak: Od redakcji

FELIETONY

– Quo vadis handlu meblami?

– Biznes po polsku

– To nie jest kraj dla wierzycieli, ale nie możemy siedzieć z założonymi rękami

RAPORT

– Dobrze już było, teraz będzie trudniej

Ubiegły rok, pomimo wielu trudności, choć nie bez strat zakończył się sukcesem polskiej branży meblarskiej. Czas leci jednak bardzo szybko, mamy już koniec drugiego kwartału 2021 r., pandemia nadal trwa, a B+R Studio niezmiennie przygląda się branży meblarskiej. Przeanalizujmy zatem liczby, jakie przyniósł nam pierwszy kwartał 2021 r. i jakie wyniki osiągnęli polscy meblarze?

W DZIALE BRANŻA

– Wiadomości

– Największy kapitał firmy stanowią ludzie

Rozmowa z Moniką Witowską – dyrektorem finansowym i Michałem Walczakiem – dyrektorem handlowym w Festool Polska.

– Cyfrowy interzum @home 2021

Oczekiwanie przez branżę, największe dotychczas targi dostawców do przemysłu meblarskiego odbyły się w formie cyfrowej. Na platformie interzum @home miało miejsce 80 tys. rozmów na czacie i połączeń audio/wideo. W centrum wydarzenia znalazła się wymiana wiedzy, wysokiej jakości treści, obszerny program wydarzeń oraz najnowsze rozwiązania i innowacje produktowe.

– Wszystkie branże są dla nas ważne

Rozmowa Magdaleną Andrearczyk, dyrektorem JAF Polska.

– Meble Polska online

Ponad tysiąc uczestników z 44 krajów, 54 wystawców z 8 krajów i ponad 2,6 tys. spotkań video to bilans biznesowych spotkań branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz Meble Polska Edycja Specjalna, które odbywały się online od 24 do 28 maja 2021 r.

– Dekada „Mebli Polska” – crème de la crème

Miniona dekada zmieniła targową mapę Polski. Zniknęły Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie, jeszcze kilkanaście lat temu najważniejsze wydarzenie branży meblarskiej w Polsce. Pojawiły się targi Warsaw Home, które w ciągu kilku lat wyrosły na wiodącą w tej części Europy imprezę dedykowaną architektom i dekoratorom wnętrz oraz projektantom.

Metamorfozę przeszły też targi w Poznaniu – zmiana formuły na kontraktacyjną przywróciła tej najstarszej w Polsce meblarskiej imprezie targowej dawną świetność.

W DZIALE DESIGN

– Wiadomości

– Żeby było lepiej

Produkty zaprezentowane na Łódź Design Festival i nagrodzone w towarzyszących mu konkursach mają moc sprawczą, by życie było lepsze. Próbę definicji, co znaczy „Lepiej” – hasło tegorocznej edycji – znaleźć można w festiwalowych wystawach i dyskusjach.

– Must have. Najlepsze.

Must have to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów. To nieodpłatnie nadawany znak jakości, którym polskie firmy mogą posługiwać się w kraju i za granicą. Powstał, by upowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować rodzimy biznes oraz projektantów. Czy i w jaki sposób wybrani tegoroczni laureaci nawiązują do hasła festiwalu – „Lepiej”? Sprawdźmy.

– 20. PE-P – trendy materiałowe Schattdecor i Egger

Danuta Pawlik i Joanna Misiun z Schattdecor oraz Anna Myślak z firmy Egger o trendach materiałowych i zmianach w naszej świadomości.

– Poszukiwacz kreatywnej modularności

Rozmowa z Przemysławem Mac Stopą, architektem, projektantem, właścicielem pracowni Massive Design.

– Trendy

– Nowości

TEMAT WYDANIA: ERGONOMIA I EKONOMIA

– Czułe na konsumenta

Wrażliwość produktów obejmuje potrzeby konsumenta, ale też środowiska, w którym żyje. Warto doświadczyć owoców wzorniczej i produkcyjnej empatii.

– Cyfrowa ekonomia

Doskonałym wsparciem ekonomicznego wymiaru przemysłu meblarskiego mogą się stać coraz bardziej nowoczesne technologie. Pozytywnie działają na aspekt produkcyjny, integrację zróżnicowanych procesów i zrównoważony rozwój przedsiębiorstw.

W DZIALE CHILLOUT

– Dobra pasja

Danuta Pawlik: najwięcej pozytywnych emocji zawsze towarzyszyło mi wtedy, gdy poprzez moje zainteresowania realizowałam potrzebę dzielenia się z innymi: umiejętnościami, emocjami, talentami.

– Spragnieni sztuki

Pod tym hasłem w dniach 16-21 maja odbyły się w Baltin Hotel & SPA w Mielenku warsztaty. Organizatorem spotkania była prowadzona przez Magdalenę Salewicz Galeria Art Vip, a nad malarskimi dokonaniami uczestników czuwali profesjonalni i uznani artyści-malarze.

– Felietony

Na okładce: Monika Witowska – dyrektor finansowy i Michał Walczak – dyrektor handlowy w Festool Polska. Fot. Tomasz Markowski.