Newsroom

Co w najnowszym numerze „BIZNES.meble.pl”?

450313511

Co w najnowszym numerze „BIZNES.meble.pl”?

 
Jeszcze gorące, czerwcowo-lipcowe wydanie miesięcznika „BIZNES.meble.pl” trafia właśnie na rynek. 
Tradycyjnie dostępne jest w dwóch wersjach: papierowej i w formie e-wydania: „BIZNES.meble.pl” 6-7/2021.
 

Jakie są najgorętsze tematy tego numeru?

Polecamy raport podsumowujący pierwszy kwartał 2021 roku, a także relacje z targów, które odbyły się onlineinterzum @home 2021 i Meble Polska Edycja Specjalna. Sporo stron poświęcamy też Łódź Design Festival. Sprawdźcie również z kim tym razem przeprowadziliśmy wywiady i kto podzielił się z nami swoją pasją.

 „BIZNES.meble.pl” – dobrze się czyta nawet na wakacjach!

Co można znaleźć w czerwcowo-lipcowym „BIZNES.meble.pl”:

Wstępniak: Od redakcji
 

FELIETONY

 
Quo vadis handlu meblami?
Biznes po polsku
To nie jest kraj dla wierzycieli, ale nie możemy siedzieć z założonymi rękami
 

RAPORT:

 
Dobrze już było, teraz będzie trudniej
Ubiegły rok, pomimo wielu trudności, choć nie bez strat zakończył się sukcesem polskiej branży meblarskiej. Czas leci jednak bardzo szybko, mamy już koniec drugiego kwartału 2021 r., pandemia nadal trwa, a B+R Studio niezmiennie przygląda się branży meblarskiej. Przeanalizujmy zatem liczby, jakie przyniósł nam pierwszy kwartał 2021 r. i jakie wyniki osiągnęli polscy meblarze?
 
W DZIALE BRANŻA:
 
Wiadomości
 
Największy kapitał firmy stanowią ludzie
Rozmowa z Moniką Witowską – dyrektorem finansowym i Michałem Walczakiem – dyrektorem handlowym w Festool Polska.
 
Cyfrowy interzum @home 2021
Oczekiwanie przez branżę, największe dotychczas targi dostawców do przemysłu meblarskiego odbyły się w formie cyfrowej. Na platformie interzum @home miało miejsce 80 tys. rozmów na czacie i połączeń audio/wideo. W centrum wydarzenia znalazła się wymiana wiedzy, wysokiej jakości treści, obszerny program wydarzeń oraz najnowsze rozwiązania i innowacje produktowe.
 
Wszystkie branże są dla nas ważne
Rozmowa Magdaleną Andrearczyk, dyrektorem JAF Polska.
 
– Meble Polska online
Ponad tysiąc uczestników z 44 krajów, 54 wystawców z 8 krajów i ponad 2,6 tys. spotkań video to bilans biznesowych spotkań branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz Meble Polska Edycja Specjalna, które odbywały się online od 24 do 28 maja 2021 r.
 
Dekada „Mebli Polska” – crème de la crème
Miniona dekada zmieniła targową mapę Polski. Zniknęły Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie, jeszcze kilkanaście lat temu najważniejsze wydarzenie branży meblarskiej w Polsce. Pojawiły się targi Warsaw Home, które w ciągu kilku lat wyrosły na wiodącą w tej części Europy imprezę dedykowaną architektom i dekoratorom wnętrz oraz projektantom.
Metamorfozę przeszły też targi w Poznaniu – zmiana formuły na kontraktacyjną przywróciła tej najstarszej w Polsce meblarskiej imprezie targowej dawną świetność.
 

W DZIALE DESIGN:

 
Wiadomości
 
Żeby było lepiej
Produkty zaprezentowane na Łódź Design Festival i nagrodzone w towarzyszących mu konkursach mają moc sprawczą, by życie było lepsze. Próbę definicji, co znaczy „Lepiej” – hasło tegorocznej edycji – znaleźć można w festiwalowych wystawach i dyskusjach.
 
Must have. Najlepsze.
Must have to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów. To nieodpłatnie nadawany znak jakości, którym polskie firmy mogą posługiwać się w kraju i za granicą. Powstał, by upowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować rodzimy biznes oraz projektantów. Czy i w jaki sposób wybrani tegoroczni laureaci nawiązują do hasła festiwalu – „Lepiej”? Sprawdźmy.
 
– 20. PE-P – trendy materiałowe Schattdecor i Egger
Danuta Pawlik i Joanna Misiun z Schattdecor oraz Anna Myślak z firmy Egger o trendach materiałowych i zmianach w naszej świadomości.
 
– Poszukiwacz kreatywnej modularności
Rozmowa z Przemysławem Mac Stopą, architektem, projektantem, właścicielem pracowni Massive Design.
 
Trendy
 
Nowości
 

TEMAT WYDANIA: ERGONOMIA I EKONOMIA

 
Czułe na konsumenta
Wrażliwość produktów obejmuje potrzeby konsumenta, ale też środowiska, w którym żyje. Warto doświadczyć owoców wzorniczej i produkcyjnej empatii.
 
– Cyfrowa ekonomia
Doskonałym wsparciem ekonomicznego wymiaru przemysłu meblarskiego mogą się stać coraz bardziej nowoczesne technologie. Pozytywnie działają na aspekt produkcyjny, integrację zróżnicowanych procesów i zrównoważony rozwój przedsiębiorstw.

 

W DZIALE CHILLOUT:

 
– Dobra pasja
Danuta Pawlik: najwięcej pozytywnych emocji zawsze towarzyszyło mi wtedy, gdy poprzez moje zainteresowania realizowałam potrzebę dzielenia się z innymi: umiejętnościami, emocjami, talentami.
 
– Spragnieni sztuki
 
Pod tym hasłem w dniach 16-21 maja odbyły się w Baltin Hotel & SPA w Mielenku warsztaty. Organizatorem spotkania była prowadzona przez Magdalenę Salewicz Galeria Art Vip, a nad malarskimi dokonaniami uczestników czuwali profesjonalni i uznani artyści-malarze.
 
– Felietony
 
 
Na okładce: Monika Witowska – dyrektor finansowy i Michał Walczak – dyrektor handlowy w Festool Polska. Fot. Tomasz Markowski.
 

Zapraszamy do lektury miesięcznika „BIZNES.meble.pl”  

Chcesz otrzymywać każde wydanie? KUP PRENUMERATĘ