Webinary

Jak dbać o motywację i zaangażowanie pracowników?

Webinar Randstad - jak dbać o motywację pracowników?

Jak dbać o motywację i zaangażowanie pracowników?

Chcesz poznać wyniki badania Randstad Employer Brand Research 2025 i dowiedzieć się, jak zadbać o motywację i zaangażowanie pracowników? Weź udział w webinarze, który organizuje Randstad.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Rok 2025 jawi się jako czas przyspieszenia rozwoju wielu sektorów, co otwiera przed polskimi pracodawcami wiele nowych szans i możliwości. Jednocześnie przynosi kolejne wyzwania związane z talentami. Najnowsze wyniki badania Randstad Employer Brand Research potwierdzają utrzymujące się znaczenie atrakcyjnego wynagrodzenia, benefitów oraz przyjaznej atmosfery w miejscu pracy, lecz też wyraźnie akcentują pytania o to, jak dbać o motywację pracowników?

Jakie tematy poruszą podczas webinaru ekspertki?

Co to oznacza dla pracodawców? Jakie kroki warto podjąć, by uwolnić potencjał pracowników, a także skutecznie zatrzymać ich w zespołach? O tych zagadnieniach, a także o wielu innych czynnikach wpływających na skuteczne pozyskiwanie talentów będą mówić podczas spotkania zaproszone ekspertki.

Spotkanie odbędzie się online, we wtorek, 13 maja, w godzinach 10:00 – 11:30.

Co wpływa na zaangażowanie pracowników? Jak dbać o motywację?

Webinar poruszy wiele istotnych zagadnień, wśród których będą m.in. następujące tematy:

  • jakie potrzeby mają pracownicy i kandydaci względem obecnych, a także przyszłych pracodawców?
  • jakie czynniki wpływają na motywację i zaangażowanie pracowników oraz, w jaki sposób zadbać o te aspekty w miejscu pracy?
  • jakie sektory i firmy są postrzegane jako najbardziej atrakcyjne na polskim rynku?

Gościnią specjalną będzie Justyna Sławik, ED & I Lead N. Europe.

Natomiast spotkanie poprowadzą Joanna Kolasa, HR Consultancy Manager oraz Anna Loc, National Sales Manager/ Head of Sales Excellence.

Czym jest Randstad Employer Brand Research?

Jest to kompleksowe badanie marki pracodawcy. Po raz pierwszy zrealizowane zostało w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 170 tys. respondentów.

W tym roku organizatorzy badania o opinię zapytali ponad 4 tys. Polaków w wieku produkcyjnym, z różnym rodzajem wykształcenia i zatrudnienia. Pod lupą znalazło się aż 150 największych przedsiębiorstw w Polsce, jak również firmy dodatkowe, które były niezbędne do utrzymania benchmarku w sektorze.