Webinary

Jak dbać o motywację i zaangażowanie pracowników?

Webinar Randstad - jak dbać o motywację pracowników?

Jak dbać o motywację i zaangażowanie pracowników?

Chcesz poznać wyniki badania Randstad Employer Brand Research 2025 i dowiedzieć się, jak zadbać o motywację i zaangażowanie pracowników? Weź udział w webinarze, który organizuje Randstad.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Rok 2025 jawi się jako czas przyspieszenia rozwoju wielu sektorów, co otwiera przed polskimi pracodawcami wiele nowych szans i możliwości. Jednocześnie przynosi kolejne wyzwania związane z talentami. Najnowsze wyniki badania Randstad Employer Brand Research potwierdzają utrzymujące się znaczenie atrakcyjnego wynagrodzenia, benefitów oraz przyjaznej atmosfery w miejscu pracy, lecz też wyraźnie akcentują pytania o to, jak dbać o motywację pracowników?

Jakie tematy poruszą podczas webinaru ekspertki?

Co to oznacza dla pracodawców? Jakie kroki warto podjąć, by uwolnić potencjał pracowników, a także skutecznie zatrzymać ich w zespołach? O tych zagadnieniach, a także o wielu innych czynnikach wpływających na skuteczne pozyskiwanie talentów będą mówić podczas spotkania zaproszone ekspertki.

Spotkanie odbędzie się online, we wtorek, 13 maja, w godzinach 10:00 – 11:30.

Co wpływa na zaangażowanie pracowników? Jak dbać o motywację?

Webinar poruszy wiele istotnych zagadnień, wśród których będą m.in. następujące tematy:

  • jakie potrzeby mają pracownicy i kandydaci względem obecnych, a także przyszłych pracodawców?
  • jakie czynniki wpływają na motywację i zaangażowanie pracowników oraz, w jaki sposób zadbać o te aspekty w miejscu pracy?
  • jakie sektory i firmy są postrzegane jako najbardziej atrakcyjne na polskim rynku?

Gościnią specjalną będzie Justyna Sławik, ED & I Lead N. Europe.

Natomiast spotkanie poprowadzą Joanna Kolasa, HR Consultancy Manager oraz Anna Loc, National Sales Manager/ Head of Sales Excellence.

Czym jest Randstad Employer Brand Research?

Jest to kompleksowe badanie marki pracodawcy. Po raz pierwszy zrealizowane zostało w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 170 tys. respondentów.

W tym roku organizatorzy badania o opinię zapytali ponad 4 tys. Polaków w wieku produkcyjnym, z różnym rodzajem wykształcenia i zatrudnienia. Pod lupą znalazło się aż 150 największych przedsiębiorstw w Polsce, jak również firmy dodatkowe, które były niezbędne do utrzymania benchmarku w sektorze.