Design

Centrum Designu Domoteka – co ma w planach na 2024 rok?

Centrum Designu Domoteka.

Centrum Designu Domoteka – co ma w planach na 2024 rok?

Pod koniec lutego w Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie, podczas którego zaprezentowano plany na 2024 rok.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Powrót cieszącego się popularnością DOMOdesign, nowy cykl inspirujących spotkań wokół designu DOMOpasje, wystawy sztuki, program Ambasadorzy Domoteki z udziałem cenionych architektów wnętrz i nowe salony z najwyższej jakości meblami i akcesoriami do wnętrz. To tylko niektóre z ambitnych planów i projektów Centrum Designu Domoteka na 2024 rok.

Co planuje Centrum Designu Domoteka w najbliższych miesiącach?

O wszystkich przedsięwzięciach zaplanowanych z myślą zarówno o klientach, jak i projektantach, architektach, stylistach wnętrz i dziennikarzach, reprezentanci Domoteki opowiedzieli mediom podczas spotkania prasowego, które odbyło się 27 lutego 2024 r. w przestrzeni centrum w Warszawie.

Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko. Nasz cel jest taki, by aktywnie wychodzić do Państwa z propozycją interesujących, merytorycznych i inspirujących wydarzeń, które będą atrakcyjne dla każdej osoby, której pasją jest design. Bo design jest też naszą pasją. Zależy nam na tym, by ten design był w Domotece cały czas obecny w formie unikatowych mebli i kolekcji, ale też by przepełniał całą tę przestrzeń – w rozmowach i spotkaniach towarzyskich, wykładach i konsultacjach z udziałem najbardziej uznanych autorytetów z dziedziny projektowej. Opracowaliśmy całoroczny program wydarzeń, który będzie propozycją różnorodną, propozycją, która pozycjonuje design także w kontekście innych dziedzin sztuki – zapowiada Julita Bolimowska, Portfolio Marketing Manager w Centrum Designu Domoteka.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Jakie projekty znalazły się w kalendarzu Domoteki na 2024 rok? Nie mogłoby w nim zabraknąć cieszącego się popularnością DOMOdesign, czyli wydarzenia poświęconego urządzaniu wnętrz. W tym roku powróci ono w zmienionej formule, z jeszcze większą liczbą eksperckich konsultacji i prelekcji. Jednak nowy rok to także nowości programowe – m.in. cykl DOMOpasje, czyli pięć spotkań z pięcioma inspirującymi kobietami z branży wnętrzarskiej. Podczas każdego z nich goście będą mogli poznać bliżej historie o pasji, marzeniach i kobiecej sile. Będzie to również okazja do odkrycia historii kryjących się za autorskim i niepowtarzalnym designem.

Wystawy i spotkania z ekspertami

Istotnym elementem nowej propozycji Domoteki jest jeszcze bliższa współpraca z ekspertami oraz poszerzenie eksperckiej oferty dla klientów. W tym miejscu wymienić należy program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono architektów i architektki wnętrz z cenionych polskich pracowni projektowych. W gronie tym znalazły się pracownie Interiorsy i Archistan Interiors, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk. Ambasadorzy Domoteki będą dzielić się wiedzą z zakresu urządzania i stylizacji wnętrz. Pomogą również zapoznać się z najnowszymi trendami w designie. Jak co roku, Centrum Designu Domoteka weźmie też udział w Salone del Mobile Milano, czyli najbardziej prestiżowych targach meblarskich. Stamtąd będzie relacjonować swoim klientom informacje o kolekcjach najlepszych międzynarodowych marek.

Przez cały rok w przestrzeni Domoteki zaplanowano też wystawy. Wśród nich wymienić można m.in. prezentację prac stowarzyszenia Nów. Stowarzyszenie popularyzuje funkcjonalne i dekoracyjne, wykonane dzięki sięganiu do tradycyjnych technik, przedmioty. Prace twórców eksplorują związki pomiędzy różnymi dziedzinami projektowymi, jak również modą i designem.

Warszawska Domoteka z nową ofertą programową

Jak podkreślają reprezentanci Centrum Designu Domoteka, nowa oferta programowa to dopełnienie oferty produktowej. Już teraz liczy ona ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek. Część z nich jest obecna na polskim rynku tylko w Domotece.

Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

ZOBACZ TAKŻE: Ukraińska marka Blest w Domotece

W ostatnich tygodniach w Domotece otworzyły się salony Primavera Furniture oraz Blest (to zarazem polska premiera marki). Już w przyszłym miesiącu pierwszych klientów zaprosi salon Halupczok. Na stałe zaś najnowsze kolekcje marek Domoteki oglądać będzie można w przestrzeni DOMOspace.