Komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla każdej marki, ale szczególnie ważna jest w przypadku branży tak silnie związanej z designem jak branża meblarska.
Od branży tej oczekuje się wręcz, że będzie miała ekspercką wiedzę o projektowaniu, estetyce i wpływie aspektów wizualnych na odbiór produktów i całego otoczenia.
Komunikacja wizualna w marketingu jest wciąż często mylona z dobrze zaprojektowanym logo, a klienci bywają zakłopotani w trakcie briefowania studia projektowego, nie do końca rozumiejąc czego tak naprawdę potrzebują. I właśnie dlatego powstało to szkolenie.
Opowiem z jakich narzędzi składa się identyfikacja wizualna i jak wpływa na
komunikację marki. Postaram się udowodnić, że dobra Komunikacja nie może istnieć
bez aspektu wizualnego.
komunikację marki. Postaram się udowodnić, że dobra Komunikacja nie może istnieć
bez aspektu wizualnego.
Chciałbym byście nauczyli się rozróżniać dobrą i złą komunikację, nie tylko ładną i brzydką.
A także, byście przekonali się, jak wiele znaczeń, idei i wartości może nieść sama
identyfikacja i jak własny system identyfikacji może wspomóc Waszą codzienną pracę.
identyfikacja i jak własny system identyfikacji może wspomóc Waszą codzienną pracę.
Ten krótki cykl skupia się na podstawach i przeznaczony jest dla osób początkujących. Mam nadzieję jednak, że udało mi się przemycić w nim kilka inspiracji, które okażą się przydatne i interesujące dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania.
Nie znaleziono załącznika