Promocja polskich mebli w USA
25 sierpnia, 2019 2023-12-28 13:23Promocja polskich mebli w USA
Duże stoisko na targach High Point Fall Market oraz promocja polskich mebli w USA to wyzwania, o których mówi Michał Strzelecki, dyrektor Biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.
W tym roku w ramach działalności informacyjnej realizowanej przez Izbę sporo miejsca poświęcamy rynkowi USA (ale nie tylko). Dosyć duży nacisk położyliśmy generalnie na rynki perspektywiczne. W ramach dorocznego spotkania Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego pt. „Przemysł drzewno-meblarski na Warmii i Mazurach – perspektywy inteligentnej specjalizacji” zorganizowaliśmy dwa wykłady dotyczące sprzedaży na bardziej odległych rynkach.
W ramach tych wykładów skoncentrowaliśmy się głównie na różnicach kulturowych pomiędzy klientami europejskimi a klientami z USA, Chin, Indii czy regionu Półwyspu Arabskiego. Sporo miejsca odnośnie USA, Kanady czy właśnie Chin zajmą wykłady podczas Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego, który OIGPM organizuje podczas Targów „Drema”/„Furnica”/„SoFab” w Poznaniu (11 września 2019 r.).
Skupiamy się również na promocji – jesteśmy obecnie w końcowej fazie negocjowania finansowania dużego projektu promocyjnego związanego z USA. W ramach tego projektu przewidujemy duże stoisko na targach High Point Fall Market. Projekt ten zawiera w sobie również duży komponent medialny realizowany zarówno w Polsce, jak i USA, działania zmierzające do pozyskania klientów itp. Sporym zainteresowaniem z tego rynku cieszy się również Katalog Eksportowy wydawany przez Izbę.
Ponadto przekazujemy również członkom Izby wszelkiego rodzaju zapytania ofertowe, które docierają do naszego biura od klientów z USA.
Więcej w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 8/2019