Branża

Promocja polskich mebli w USA

Michał Strzelecki, dyrektor Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Promocja polskich mebli w USA

Duże stoisko na targach High Point Fall Market oraz promocja polskich mebli w USA to wyzwania, o których mówi Michał Strzelecki, dyrektor Biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

W tym roku w ramach działalności informacyjnej realizowanej przez Izbę sporo miejsca poświęcamy rynkowi USA (ale nie tylko). Dosyć duży nacisk położyliśmy generalnie na rynki perspektywiczne. W ramach dorocznego spotkania Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego pt. „Przemysł drzewno-meblarski na Warmii i Mazurach – perspektywy inteligentnej specjalizacji” zorganizowaliśmy dwa wykłady dotyczące sprzedaży na bardziej odległych rynkach.

W ramach tych wykładów skoncentrowaliśmy się głównie na różnicach kulturowych pomiędzy klientami europejskimi a klientami z USA, Chin, Indii czy regionu Półwyspu Arabskiego. Sporo miejsca odnośnie USA, Kanady czy właśnie Chin zajmą wykłady podczas Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego, który OIGPM organizuje podczas Targów „Drema”/„Furnica”/„SoFab” w Poznaniu (11 września 2019 r.).

Skupiamy się również na promocji – jesteśmy obecnie w końcowej fazie negocjowania finansowania dużego projektu promocyjnego związanego z USA. W ramach tego projektu przewidujemy duże stoisko na targach High Point Fall Market. Projekt ten zawiera w sobie również duży komponent medialny realizowany zarówno w Polsce, jak i USA, działania zmierzające do pozyskania klientów itp. Sporym zainteresowaniem z tego rynku cieszy się również Katalog Eksportowy wydawany przez Izbę.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Ponadto przekazujemy również członkom Izby wszelkiego rodzaju zapytania ofertowe, które docierają do naszego biura od klientów z USA.

Więcej w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 8/2019