Branża

Perspektywa odbicia w branży meblarskiej

Michał Mróz, wiceprezes Zarządu, Paged Meble, o tym na ile realna jest perspektywa odbicia w branży meblarskiej.

Perspektywa odbicia w branży meblarskiej

Michał Mróz, wiceprezes Zarządu, Paged Meble, o tym od kiedy realne jest odbicie w branży meblarskiej.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Perspektywa odbicia w branży meblarskiej może być realna w drugiej połowie przyszłego roku. W Paged skupimy się na budowaniu silnej, rozpoznawalnej marki opartej na wysokiej jakości, polskim designie oraz innowacjach technologicznych.

Widzimy potencjał dla poprawy sytuacji, zwłaszcza że konsumenci zaczęli doceniać lokalne produkty o wysokiej jakości i wyróżniającym się designie. Jednakże, ustabilizowanie rynku może wymagać więcej czasu niż rok i dlatego tak istotne jest monitorowanie zmieniających się preferencji konsumentów oraz szybka reakcja na trendy rynkowe.

ZOBACZ TAKŻE: W branży meblarskiej powinno być lepiej

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Ważnym będzie również dialog z Lasami Państwowymi. Ogólnopolska Izba Producentów Mebli, której jesteśmy członkiem weszła do Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, która będzie rozmawiać z nowym rządem o sytuacji tak ważnych branż jak branże meblarska, papiernicza i producentów wyrobów drzewnych, które reprezentuje.

Mamy dużą nadzieję na efektywność tych rozmów i poprawę warunków do rozwoju polskiego przemysłu przetwórstwa drewna, którego wartość wynosi ponad 160 mld złotych i który jest istotnym pracodawcą i podatnikiem na gospodarczej mapie Polski.

Opinia została opublikowana w raporcie w BIZNES.meble.pl, nr 1/2024.