Newsroom

Targi imm cologne 2024 – nowe otwarcie

Targi imm cologne 2024 odbywają się w dniach 14-18 stycznia.

Targi imm cologne 2024 – nowe otwarcie

Specjaliści z całego świata zainaugurują nowy rok w segmencie projektowania wnętrz, spotykając się w dniach 14–18 stycznia podczas imm cologne 2024. Wydarzenie odbywa się pod hasłem „Connecting Communities”, a wśród wystawców jest 7 polskich firm.

Reklama
Banner 750x100 px targi CIFF 2024

Czy krótszy czas trwania, nowy układ hal i innowacyjna koncepcja The Circles, sprawią, że globalne wydarzenie handlowe stanie się kluczową platformą dla kontaktów i biznesu, podobnie jak w poprzednich latach? Oczekiwania wobec targów są ogromne, zwłaszcza biorąc pod uwagę znane już fakty i liczby. W tym roku w Kolonii swoje produkty i usługi prezentuje 750 wystawców (640 spoza Niemiec i 110 z Niemiec). W porównaniu z wiosenną edycją imm w czerwcu 2023 r. wzrosła zwłaszcza liczebność niemieckiego kontyngentu, o 28%. Dzięki trzem segmentom – Home, Sleep i Pure – oraz zróżnicowanej ofercie wystawców, od start-upów po uznane marki, targi imm cologne 2024 stanowią przekrój branżowej oferty.

7 polskich firm na imm cologne 2024

Wśród tegorocznych wystawców jest siedmiu polskich producentów:

  1. B line – marka Miuform – Hala 10.2 | Stoisko: N003 M002
  2. Befame – Hala 10.2 | Stoisko: M012 L013
  3. Pol-Kres Edwood – Hala 10.1 | Stoisko: E051
  4. FENIKS Zaklad Produkcji Mebli – Hala 10.1 | Stoisko: B032 C033
  5. Meblik – Hala 7.1 | Stoisko: D047
  6. Primavera Furniture – Hala 10.2 | Stoisko: M030 L031
  7. Woodram – Hala 9.1 | Stoisko: A008

Pure – inspirujący design w najwyższej jakości

W Pure, ekskluzywnym segmencie oferowanym przez targi imm cologne 2024, wiodące marki premium zaprezentują swoje luksusowe produkty i innowacyjne projekty. Ta inspirująca platforma kładzie nacisk na niestandardowe, ale praktyczne pomysły, na meble najwyższej jakości, a przede wszystkim na autentyczny design. Za każdym nowym produktem kryje się filozofia producenta. W tym segmencie obecne są takie marki jak Brühl & Sippold, Bretz, COR, Gandia Blasco, JANUA/Freifrau, Leolux, Rolf Benz, Schramm, Team7 i Walter Knoll.

Home – rozwiązania meblowe pasujące do każdego stylu życia

Od inteligentnych systemów mebli do nowoczesnych domów, po stylowe przestrzenie mieszkalne, które zapewniają komfort – to propozycja zatytułowana Home. Można tu znaleźć marki zorientowane na konsumenta, które prezentują meble zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu szerokiego spektrum potrzeb we wnętrzach domowych. Są tu tacy producenci, jak: Actona, Polipol, Kare, Furninova, Tvilum, Hjort Knudsen, Nouvion, Schöner Wohnen Kollektion, Hasena, Gautier i Parisot. Home działa też jako platforma biznesowa dla importu i eksportu w branży wyposażenia wnętrz.

Sleep – nowoczesne sanktuaria snu

W świecie wnętrz Sleep na branżowych gości czeka prezentacja rewolucyjnych koncepcji dobrego wypoczynku w nocy i harmonijnego środowiska snu. Materace i systemy do spania prezentowane w tym segmencie zapewniają maksymalny komfort. Bogatą ofertę mebli do spania uzupełniają wysokiej jakości akcesoria i tekstylia. W segmencie tym obecne będą prestiżowe marki, takie jak Badenia, Dormiente czy fan frankenstolz.

Stowarzyszenia zakupowe z całej Europy

Oprócz wystawców obecnych na imm cologne 2024, lista uczestników targów obejmuje odpowiednie grupy docelowe po stronie zwiedzających. Są wśród nich kluczowi przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego oraz stowarzyszeń, a także ważnych partnerów marketingowych. W wydarzeniu wezmą udział główne stowarzyszenia zakupowe z całej Europy, w tym XXXLutz, Micasa, KHG/Krieger, JYSK, El Corte Ingles, Alinea, BUT, Conforama, Nitori, Beter Bed Group, De Mandemarkers Groep, IKEA, Svenska Hem, Tchibo i Next. Dołączą do nich kluczowe grupy zakupowe z Niemiec, takie jak Alliance, Begros, Europa, Garant i EK Living.

The Circles – nowa koncepcja na targi imm cologne 2024

Istotnym czynnikiem wpływającym na pozytywny odzew wydarzenia jest The Circles. To koncepcja targów, która ożywia temat przewodni, dzięki wzajemnie powiązanym treściom i formatom. Kręgi przybierają formę punktów gastronomicznych, inspirujących instalacji projektowych, studiów z bogatymi programami wykładów i wielu innych formatów. Obejmują one całe targi i mają na celu zapewnienie uczestnikom wydarzenia warunków do networkingu. Dzięki temu mogą się gromadzić, nawiązywać kontakty i znajdować odpowiedzi na kluczowe pytania stojące przed branżą meblarską.

W duchu „Connecting Communities”, który jest naszym głównym tematem, postawiliśmy sobie za cel promowanie wymiany między podmiotami z branży i tworzenie nowych podstaw dla branży za pomocą inspirujących pomysłów. Nie możemy się doczekać, aż od niedzieli ponownie zjednoczymy świat projektowania wnętrz w Kolonii – mówi Bernd Sanden, dyrektor imm cologne.

Jednym z najważniejszych punktów bogatego programu wydarzenia jest Pure Talents Contest. Pierwszego dnia targów odbędzie się uroczystość wręczenia nagród w prestiżowym konkursie projektowym. W programie znalazł się także szczyt imm cologne Summit, zorganizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Niemieckiego Przemysłu Meblowego (VDM) i Niemieckim Federalnym Stowarzyszeniem Sprzedawców Mebli i Kuchni (BVDM). Do innych atrakcji zaliczają się wycieczki z przewodnikiem, prowadzone przez ekspertów, skupiające się na trendach i nowościach przygotowanych na targi imm cologne 2024.

ZOBACZ TAKŻE: Perspektywy dla branży projektowania wnętrz

Tegoroczna edycja imm cologne stanowi kolejny krok w drodze do nowej koncepcji biznesu, którą zainaugurowało imm Spring Edition. W nadchodzących dniach odwiedzający będą mogli doświadczyć tego na terenach targowych Koelnmesse. Targi imm cologne zapowiadają się również jako idealna okazja do poszerzenia sieci kontaktów i wiedzy specjalistycznej. Wydarzenie stwarza też możliwość odkrywania innowacji produktowych, najnowszych kolekcji i trendów, które będą kształtować nowy rok w świecie wnętrz.