Newsroom

Nowe, cyfrowe formaty „Maison & Objet”

Sempe - Immeuble Pluie - Image Republic.

Nowe, cyfrowe formaty „Maison & Objet”

To pytanie zadają uczestnicy „Digital Days”, trwających od 27 stycznia do 17 marca, co tydzień – od środy do piątku – na platformie internetowej MOM, należącej do organizatorów „Maison & Objet”.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

„Digital Days” to 8 tygodni ekskluzywnych premier. Czas na odkrywanie nowych produktów, a do tego każdego tygodnia 3 dni analizy trendów i inspiracji online.

Kiedy?

W czasie, w którym społeczność projektantów, dekoratorów i stylistów zwykle spotykała się w Paryżu. W 2021 r. koniec stycznia to dla „Maison & Objet” zupełnie inny okres niż to bywało zazwyczaj, gdy w stolicy Francji odbywały się targi. Tym razem ich organizatorzy zostali gospodarzami 8 cotygodniowych spotkań na platformie internetowej MOM.

W jakim celu?

Wszystko po to, by umożliwić markom wypuszczenie nowych kolekcji i łatwiejsze wyszukiwanie produktów. Każdy tydzień będzie określał inny motyw, który rzuca światło na główne aspekty: domu i dekoracji i pozwala na interakcję między projektantami a markami bez marnowania czasu. To innowacyjne i ukierunkowane podejście zostało zaprojektowane przez „Maison & Objet” w celu stymulowania transakcji i kierowania markami, użytkownikami i mediami, aby zoptymalizować ich wizyty online.

Jak to działa?

W ciągu ostatnich kilku miesięcy w branży eventowej toczy się wiele dyskusji w poszukiwaniu praktyczności i bardziej przyjaznych dla użytkowników rozwiązań, które pozwoliłyby profesjonalistom uzyskać jak największe korzyści z wirtualizacji przeżyć, tak jak podczas prawdziwych targów.

W styczniu 2021 roku MOM oferuje nową funkcję ułatwiającą dialog i kontakt między markami a kupującymi: czat na żywo. Zaprojektowana na wzór komunikatora funkcja pozwala użytkownikowi rozmawiać na żywo z partnerami.