Tomasz Misiukiewicz
7 czerwca, 2022 2024-08-27 9:51Tomasz Misiukiewicz
Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową.
W 2013 roku dołączył do warszawskiego oddziału sieciowej agencji VML. Tu, jako Creative Group Head, zarządzał kilkunastoosobowym zespołem i projektami dla takich marek jak: Orange, Lays (Polska i Europa) czy Tic Tac (globalnie). W 2017 z ramienia Saatchi&Saatchi tworzył komunikację dla IKEA i Jacobs. Obecnie, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji holistycznej Przestrzeń.
Laureat wielu nagród branżowych, w tym: EFFIE, KTR, Young Creatives, MIXX Awards.
Wykładowca Komunikacji Wizualnej na studiach podyplomowych.
Po godzinach reżyser i fotograf. Marzy o domu na wsi i własnej kosiarce do trawy.
Kursy trenera
Podstawy brandingu i komunikacji wizualnej dla branży meblarskiej
20 minut
9 Lekcje
Początkujący
Czego się nauczysz
Czym jest komunikacja wizualna?
Co może być nośnikiem informacji?
Komunikacja wizualna jako fundament marki
[Dlaczego warto zainwestować w komunikację wizualną?
Rola Brandbooka. Jak go skutecznie wykorzystywać?
Strategia Komunikacji Wizualnej - jaką wybrać?
Jak wygląda współpraca ze studiem projektowym?