Newsroom

Zmiana terminu Proposte

1944096351

Zmiana terminu Proposte

Czwarta fala pandemii wirusa COVID-19 wywróciła cały kalendarz targów w Europie do góry nogami. Wiele wydarzeń zmieniło datę, m.in. międzynarodowe targi tkanin Proposte 2022.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

To już oficjalna informacja – Proposte 2022 zostało przesunięte. Odbędzie się w kwietniu i w tym samym miejscu, w Villa Erba w Cernobbio w północnych Włoszech, ale zostało przełożone na koniec miesiąca. Z komunikatu wydanego przez organizatorów wynika, że najbliższą edycję Proposte zaplanowano w terminie 26-28 kwietnia 2022 roku.

Po dokładnym rozważeniu sprawy przez Zarząd, podjęliśmy decyzję o przesunięciu terminu targów. Fakt, że w tym samym miesiącu był wolny slot w Villa Erba pozwolił nam wykorzystać tę okazję i działać w interesie całego świata, wszystkich ludzi, którzy są związani z Proposte, jednocześnie nie zakłócając zbytnio kalendarza imprez. Ta zmiana terminu z pewnością będzie działać na korzyść i przyczyni się do sukcesu targów – powiedział Piercarlo Viganò.

W ciągu tych dwóch lat udało nam się obserwować zachowanie wirusów w różnych porach roku i wierzymy, że ten nowy termin pod koniec kwietnia pozwoli nam na spokojniejsze przeprowadzenie imprezy. Jest to okres, w którym światowe podróże powinny być zagwarantowane i w którym możemy mieć pewność, że wszyscy nasi wystawcy i odwiedzający mogą spotkać się i prowadzić interesy w pełnej zgodności z wszystkimi przepisami antycovidowymi – dodał Piercarlo Viganò.

Jednocześnie organizatorzy cieszą się z możliwości zaprezentowania logo targów Proposte 2022. Jest to nowa interpretacja słynnej marki, która polega na całkowitej destrukcji elementów komunikacji wizualnej. Tekst Proposte staje się centralnym punktem graficznej reprezentacji, spójnie przedstawiając techniki i kreatywność świata projektowania tekstyliów i jego wystawców. 

Wybór palety kolorów uzupełnia nową wizję marki o świeże i wiosenne odcienie, symbolizujące – wraz z dynamicznym układem – znaczenie spotkania i połączenia tradycji z odnową, która jest uważana za podstawowy składnik globalnego sukcesu targów.