Newsroom

Targi M.O.W. coraz bliżej

targi M.O.W.

Targi M.O.W. coraz bliżej

W dniach 18-22 września europejski przemysł meblarski spotka się w Messezentrum Bad Salzuflen na targach M.O.W.

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Wszystkie pawilony, spośród 17 dostępnych hal, są już całkowicie zajęte. Kupcy meblowi spotkają się z dużymi, międzynarodowymi graczami, silnymi specjalistami, znanymi, jak i nieodkrytymi dotąd markami, odnoszącymi sukcesy niszowymi dostawcami oraz dominującymi, wszechstronnymi firmami. Ta wyjątkowa oferta stanowi istotne narzędzie decyzyjne w zakresie mebli i asortymentu na 2023 rok, przede wszystkim w kontekście aktualnych wyzwań oraz dla każdego rodzaju dystrybucji od stacjonarnej po internetową i od samoobsługowej po konwencjonalną.

Jedno jest pewne: M.O.W. 2022 zapowiadają się jako mocne targi. Na dzień dzisiejszy organizatorzy spodziewają się ponad 470 firm z 40 krajów. Obok licznych stałych wystawców i znanych już debiutantów, takich jak Calia, Nicoletti, Man Wah, Scapa, Vis Comoda i Innovation, Grupa Adova z marką Treca Paris i Grupa Besolux z CXL by Christian Lacroix, a także Interlink, ML Meble, Gautier, Flexa, Jadrina, Len-Art, Beds Unique i Sitab, przedstawiciele Zarządu M. O.W. – Bernd Schäfermeier i Maximilian Richter – zapowiadają pojawienie się kolejnych nowych wystawców, takich jak Dunlopillo, Breckle, Tommy M, LC, Metallbude, Intertrend, Eltap, Benix, Stoltap, Notto, Venture Design, Wood Else, AEK, Mebelstil, Standard, Tenzo i Jumek. Ponadto wspólne stoisko Furnicity, jak również wspólne stoisko Rumunii oraz koncentracja międzynarodowych liderów rynku Young Living/Self Service pokazują siłę Europy jako rynku zamówień.

Na targach M.O.W. innowacje są równie ważne, jak szeroka gama kolekcji, modeli i koncepcji marketingowych, na które handel może liczyć. Jesień decyduje pod względem meblowym i asortymentowym o roku 2023 oraz o sukcesie tej branży. Obecne wyzwania są dość znamienne: wysokie koszty, długie terminy dostaw, niski popyt – ta sytuacja jest wymagająca nie tylko dla handlu, ale i dla branży. Tym ważniejsza jest rola M.O.W. z przejrzystą koncepcją, orientacją na środek rynku i podkreślaniem jego znaczenia daleko poza Europą, ponieważ targi były i nadal są niezawodnym partnerem, nawet w czasach pandemii.

Zapowiedź M.O.W. 2022 podkreśla jeszcze raz znaczenie i przydatność tej wystawy dla przemysłu! Targi M.O.W. są ważną europejską wystawą, a ich renoma sięga daleko poza stary kontynent. Wydarzenie zapewnia szeroką ofertę produktową dla rynku konsumenckiego oraz rozwiązania skrojone na miarę potrzeb, które są niezbędne każdemu dystrybutorowi mebli, który sprzedaje stacjonarnie, wielokanałowo lub wyłącznie on-line.

W perspektywie zbliżającej się wystawy Bernd Schäfermeier i Maximilian Richter czują radosne oczekiwanie, ale i odpowiedzialność: Wspólne wysiłki na rzecz sukcesu branży meblarskiej – do tego właśnie teraz dążymy. Dlatego już teraz serdecznie zapraszają przedstawicieli wszystkich kanałów dystrybucji mebli na M.O.W. w Messezentrum Bad Salzuflen w dniach 18-22 września. Warto zarejestrować się online z wyprzedzeniem na stronie www.mow.de, na której organizatorzy na bieżąco podają aktualne informacje dotyczące tegorocznych wystawców.

Więcej informacji: www.mow.de