Newsroom

O tym przeczytasz w lutowym „BIZNES.meble.pl”!

1346966996

O tym przeczytasz w lutowym „BIZNES.meble.pl”!

Ukazało się lutowe wydanie „BIZNES.meble.pl”, a w nim: kolejny rok pod znakiem podwyżek, wywiad z Tomaszem Wiktorskim, właścicielem firmy B+R Studio i najważniejsze wydarzenia 2021 r.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Od 1 lutego najświeższy, lutowy numer miesięcznika „BIZNES.meble.pl” dostępny jest zarówno w formie papierowej i właśnie trafia na rynek, jak również w wersji elektronicznej – w postaci e-wydania.

Jakie są najważniejsze tematy lutowego „BIZNES.meble.pl”?

2022 rok zaczął się od wprowadzenia Polskiego Ładu i od tego zaczynamy lutowy numer. W rolę przewodnika po systemie ładzieckim wcielił się Marek Hryniewicki, redaktor naczelny miesięcznika „BIZNES.meble.pl”. Nie uciekamy od trudnych tematów: w 2022 roku meble będą na pewno droższe. Czy to oznacza, że bieżący rok, tak jak ubiegły, upłynie pod znakiem podwyżek? Przekonaj się czytając raport. A jeśli chcesz wiedzieć, czym żyły branża meblarska i sektor wyposażenia wnętrz w 2021 roku, sprawdź wyniki plebiscytu na najważniejsze wydarzenie minionego roku. Wreszcie crème de la crème tego wydania – rozmowa z Tomaszem Wiktorskim, właścicielem firmy B+R Studio, którą przeprowadził Marek Hryniewicki.

Co poza tym znajdziesz w dziale BRANŻA? Jak zawsze są tam branżowe wiadomości, a także analiza dotycząca transformacji cyfrowej branży meblarskiej: Czy e-commerce przyspieszy wzrost branży? Równie ciekawie zapowiada się dział DESIGN. W tym miesiącu publikujemy wywiad z dr Aleksandrą Grzonką, architekt, właścicielką pracowni Cechownia, współwłaścicielką marki Laga, wykładowcą akademickim na Politechnice Śląskiej. Zapraszamy też do lektury tekstu Diany Nachiło o budowaniu więzi międzypokoleniowych, a tych, którzy są głodni luksusu odsyłamy do artykułu o narodzinach nowej ery lukusu.

Co jeszcze przygotowaliśmy? Outdoor na nowo – to temat wydania, od którego zazieleni Wam się w głowach. A najlepsze zostawiliśmy na koniec: „Nie kupuj – odnawiaj”, czyli Folwark Edwardowo. Fascynującą historię miejskiego folwarku, ludzi, a także przestrzeni kreacji twórczej, dyskusji i wymiany doświadczeń, przedstawia na naszych łamach prof. Marek Owsian.

Na to wydanie warto było czekać!

„BIZNES.meble.pl” 2/2022.

O czym jeszcze przeczytasz w lutowym wydaniu „BIZNES.meble.pl”?

W najnowszym „BIZNES.meble.pl”:

WSTĘPNIAK REDAKTORA NACZELNEGO:

Będzie dobrze, czyli życie w systemie ładzieckim

FELIETONY:

Żółte światło dla branży meblarskiej
Kubik rządzi
Branżo meblarska! Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt…

RAPORT:

W 2022 roku meble będą na pewno droższe

W 2020 roku rekordowo zdrożały pianki poliuretanowe i płyta wiórowa. W 2021 roku drożało już właściwie wszystko. Ale niezależnie od tego, czy procentowy rekord padł w 2020 czy w 2021 roku, to skala ubiegłorocznych podwyżek i ich kumulacja były zupełnie nieporównywalne do zmian cen w poprzednich latach. A to jeszcze nie koniec: wiele wskazuje na to, że pod znakiem podwyżek upłynie także i ten rok.

BRANŻA:

Wiadomości

10 najważniejszych wydarzeń 2021 roku
Druga edycja plebiscytu na najważniejsze wydarzenie roku dobiegła końca. Czym żyła branża meblarska w 2021 roku?

Polska może stracić bardzo dużą część swojej konkurencyjności

Rozmowa z Tomaszem Wiktorskim, właścicielem firmy B+R Studio.

Czy e-commerce przyspieszy wzrost branży?

Producenci mebli nadal podchodzą z rezerwą do cyfrowych kanałów sprzedaży, wskazując na specyfikę branży i obawy o rozminięcie się z potrzebami klientów. Tymczasem od początku pandemii obroty detaliczne w kanale e-commerce wzrosły niemal dwukrotnie, a jedną z najszybciej rosnących kategorii było wyposażenie wnętrz, m.in. meble.

DESIGN

Wiadomości

Gdzie zaczyna się i kończy luksus?
Pogłoski o przegranej luksusu z kryzysem były przedwczesne. Dobra luksusowe sprzedają się jak nigdy, jednak marki i projektanci muszą stawić czoła wyzwaniom i zmianom, które pojawiają się na horyzoncie. Nadchodzi nowa era luksusu.

Każdy detal ma znaczenie dla odbioru całości
Rozmowa z dr Aleksandrą Grzonką, architektem, właścicielką pracowni Cechownia, współwłaścicielką marki Laga, wykładowcą akademickim na Politechnice Śląskiej.

Między pokoleniami

W czasach, gdy osoby starsze jeszcze bardziej dotkliwie odczuwają samotność, a dzieci i młodzież dotyka izolacja, niemożliwość realizacji bezpośrednich kontaktów tak z rówieśnikami, jak i autorytetami, budowanie więzi międzypokoleniowych staje się jeszcze bardziej potrzebne.

Trendy

Nowości

TEMAT WYDANIA: OUTDOOR NA NOWO

Wplecione w krajobraz i wnętrze

Coraz częściej zarówno taras, jak i balkon traktowane są nie tylko jako miejsce spotkania ogrodu czy otoczenia z wnętrzem mieszkalnym. Zyskują status dodatkowego domowego pomieszczenia, a ich wyposażenie jest traktowane z powagą równą kuchni czy sypialni.

Chodźmy na dwór

Odpoczynek na świeżym powietrzu będą wspierać materiały odporne na wodę, sól, UV, bakterie, wirusy czy rozwój pleśni. Dostarczą też miłych wrażeń estetycznych.

Zieleń to podstawa
Kwietniki i regały na kwiaty to dobrze zaprojektowane produkty, które pozwalają korzystać z dobroczynnego działania zieleni również w domu.

CHILLOUT

„Nie kupuj – odnawiaj”, czyli Folwark Edwardowo
Folwark Edwardowo to inicjatywa łącząca design, rzemiosło, kulturę i sztukę. To historia miejskiego folwarku, ludzie, a także przestrzeń kreacji twórczej, dyskusji i wymiany doświadczeń.

Felietony

Zapraszamy do lektury! „BIZNES.meble.pl” 2/2022.

Chcesz otrzymywać każde wydanie? KUP PRENUMERATĘ