Newsroom

Made in Poland – jak budować markę w branży meblarskiej?

Maciej Has, autor książki Made in Poland.

Made in Poland – jak budować markę w branży meblarskiej?

26 stycznia, podczas 4DD w Katowicach, odbyła się premiera książki „Made in Poland”. 22 lutego, trzeciego dnia targów MEBLE POLSKA, jej autor – Maciej Has – zaprasza na panel: Made in Poland – budowanie marki w branży meblarskiej.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Od premiery książki „Made in Poland” minęło już co prawda kilka tygodni, ale jej promocja nabiera tempa. Po Katowicach przyszedł czas na Poznań.

Panel na temat budowania marki w branży meblarskiej

Podczas targów MEBLE POLSKA 2024 odbędzie się kolejne wydarzenie promujące publikację. Temat panelu, który poprowadzi autor książki – Maciej Has – to Made in Poland – budowanie marki w branży meblarskiej. Spotkanie odbędzie się 22 lutego 2024 r. (czwartek) w sali zielonej. Panel rozpocznie się o godzinie 11:15. Natomiast jego zakończenie zaplanowano na godzinę 11:45.

5 rzeczy, które warto wiedzieć o książce „Made in Poland”

  1. 272 strony,
  2. 50 tys. słów,
  3. 9 firm, czyli 9 konkretnych przykładów z branży meblarskiej,
  4. 2 wersje językowe książki (tzw. side-by-side): PL i EN w jednym egzemplarzu,
  5. 16 x 24 cm – rozmiar książki.

Książka zawiera historie 9 polskich firm:

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

  1. Comforteo,
  2. Complet Furniture,
  3. Nobonobo,
  4. Puszman,
  5. Ramaro,
  6. Vzór,
  7. Wajnert,
  8. Wersal,
  9. Wzorek Systems.

Książka Macieja Hasa jest zwieńczeniem jego dwuletniej pracy. Autor opisuje przede wszystkim trudy i wyzwania, z jakimi mierzą się firmy, które zdecydowały się budować markę w branży meblarskiej. Warto również odnotować, że publikacja podzielona została na dwa działy. Pierwszym z nich jest edukacja, natomiast drugim edukacja + inspiracje. Uwagę czytelników przyciągną też liczne fotografie, które pomagają firmom w budowaniu rozpoznawalności.

Dla kogo jest ta książka? Przede wszystkim dla tych, którzy chcą by ich marka zaczęła być rozpoznawalna w Polsce i za granicą.

Partnerami publikacji są:

  • Fabb,
  • Morbern Europe,
  • Blend PR,
  • BIZNES.meble.pl,

Więcej informacji znajdziesz również pod linkiem: Książka „Made in Poland”.