Newsroom

M.O.W. zgodnie z planem

M.O.W. zgodnie z planem

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Wydarzenie odnotowało ogromny wzrost znaczenia dla przemysłu i handlu, które ze względu na pandemię koronawirusa muszą przyspieszyć i zwiększyć wysiłki, by rozpocząć działalność od nowa. Nowy start wymaga targów, takich jak M.O.W. Koncepcje, inspiracje, informacje, reklama, promocja, wymiana i spotkania – tego trzeba teraz biznesowi. Wszystkie rodzaje sprzedaży mebli szukają teraz rozwiązań, które można będzie znaleźć w Bad Salzuflen.

Czasy dystansu społecznego pokazały, jak cenny i niezbędny jest rzeczywisty kontakt. Żaden format cyfrowy nie zastąpi osobistych spotkań, tym bardziej w branży meblarskiej. Dlatego tak ważne jest, by po tej długiej nieobecności przemysł i handel spotkały się w M.O.W. Imprezy w Messezentrum Bad Salzuflen korzystają z budynków o dużej powierzchni i przestronnym obszarze na zewnątrz. W dalszym ciągu obowiązujące obecnie oficjalne przepisy będą przestrzegane i wdrażane.

Wraz z otwarciem sklepów stacjonarnych dystrybutorzy mają coraz większe zapotrzebowanie na wymianę koncepcji i towarów. Na razie ważne będzie odświeżenie asortymentu, wszystko po to, by wprowadzić do sklepów i sklepów internetowych najlepiej sprzedające się produkty – promocyjne i reklamowe magnesy dla odbiorców.

Szybki ruch towarów, które osiągają dobre obroty stanowi sedno M.O.W. Wydarzenie dostarcza niezbędnych impulsów, tak pilnie potrzebnych przy zakupach stowarzyszeń, sieci, tradycyjnych sprzedawców mebli, studiów, dyskontów, domów wysyłkowych, marketów budowlanych i sklepów z artykułami dla majsterkowiczów, a także dużych sklepów internetowych. Nie tylko handel, ale także przemysł dążą do tego, by prezentować produkty w bardziej wydajny sposób. Wszystko to świadczy o tym, że w tym roku M.O.W. jest niezbędne.

Aktualny status rezerwacji na tegoroczną edycję jest wysoki, jednak na cztery miesiące przed rozpoczęciem wydarzenia, wciąż są możliwości udziału w targach w roli wystawcy.

Wystawy ulegną zmianie ze względu na koronawirus. Jednak menadżerowie M.O.W. będą przestrzegać następujących zasad: M.O.W. to zupełnie inna wystawa. Osobista obsługa i wygoda mają duże znaczenie. Dlatego wstęp, katalog, parking i WLAN będą – jak zwykle w trakcie M.O.W. – bezpłatne. Zapewniony będzie też dostęp do stref gastronomicznych, choć w inny niż zazwyczaj sposób.

We wrześniu wszyscy będziemy wiedzieć więcej – mówią menadżerowie M.O.W. – Dlatego tym bardziej ważne będzie wspólne i aktywne przygotowanie się do prowadzenia biznesu pod koniec roku oraz w najważniejszych miesiącach sprzedaży od stycznia do marca. Teraz nadszedł czas na współpracę partnerską. Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z branżą meblarską. Pod tym względem dyrektorzy zarządzający Messe Ostwestfalen – Bernd Schäfermeier i Andreas Reibchen – zgadzają się ze wszystkimi uczestnikami rynku.