Newsroom

Kto dołączył do Tylko?

nowi specjaliści w Tylko.com

Kto dołączył do Tylko?

Zespół Tylko powiększył się o trzy nowe osoby w kluczowych działach, jakimi są Brand, Product i Growth. Kim są specjaliści zatrudnieni przez start-up?

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Po ogłoszeniu wiosną 2021 roku rundy inwestycyjnej serii C, Tylko – marka digitalizująca branżę meblarską – podjęła dalsze kroki na drodze do ekspansji i rozwoju międzynarodowego. W ostatnim okresie kluczowe działy Tylko, tj. Brand, Product i Growth, zyskały nowych specjalistów, którzy zajęli stanowiska kierownicze.

José Villamil, wcześniej globalny Head of Sales w IKEA Retail (grupa Ingka), dołączył do Tylko jako Chief Growth Officer. Jakub Eichelberger, dotychczas zajmujący stanowisko wicedyrektora zarządzającego w agencji DDB Warszawa, został Head of Brand Marketing. Natomiast Ruth Wassermann, była Design Director w MADE.com, zasiliła zespół produktowy w nowej roli jako Consultant Product Strategist.

Nowi eksperci będą wspierać Tylko w dalszej ekspansji i innowacji marki, ustanawiając przy tym pozytywne, a przede wszystkim przełomowe standardy w branży meblarskiej.

José Villamil, wcześniej pełniący funkcję globalnego Head of Sales w IKEA Retail, posiada rozległe doświadczenie na wysokich stanowiskach biznesowych i strategicznych. Przed podjęciem pracy w IKEA José Villamil zajmował różne stanowiska kierownicze w firmie Decathlon, zajmującej się sprzedażą detaliczną artykułów sportowych, zarówno w Hiszpanii, jak i w Polsce. W trakcie kariery zawodowej, wykazał się umiejętnością budowania, prowadzenia i rozwijania dużych zespołów międzynarodowych w branżach o silnej konkurencji. W Tylko José Villamil będzie odpowiadał za dział Growth i będzie prowadził firmę w kierunku ekspansji międzynarodowej.

Jestem przekonany, że w Tylko mamy wszystko, czego potrzeba do ponadprzeciętnego rozwoju. Jestem ogromnie podekscytowany, że dołączam do marki cieszącej się tak wielkim uznaniem i ukierunkowanej na cele — stwierdził José Villamil.

Jakub Eichelberger przepracował 13 lat w warszawskim biurze wielokrotnie nagradzanej agencji DDB. Jest urodzonym strategiem o udokumentowanym doświadczeniu w pracy z globalnymi markami, takimi jak Huawei CEE, T-Mobile, Volkswagen i Porsche. W trakcie swojej kariery zawodowej, miał znaczący wpływ na działalność DDB jako członek zarządu i wicedyrektor zarządzający. W Tylko Jakub Eichelberger będzie odpowiadał za opracowywanie i realizację strategii marki i kampanii kreatywnych oraz za promowanie rozwoju i ekspansji marki.

Klienci uwielbiają Tylko ze względu na jakość, wyjątkowe doświadczenie i harmonijne wzornictwo. Jest to doskonały fundament do budowania silnej, nowoczesnej marki dzięki nowym pomysłom i narzędziom marketingowym. Głęboko wierzę w Tylko jako znaną, kultową markę dla ludzi: podziwianą, współtworzoną i współdzieloną przez naszych klientów — mówi Jakub Eichelberger.

Ruth Wassermann, wcześniej Design Director w spółce giełdowej MADE.com i członek zarządu ercol, ma dwadzieścia lat doświadczenia w kierowaniu strategią designu i zapewnianiu rozwoju poprzez inspirujące produkty. Ruth Wassermann może poszczycić się szczególną umiejętnością łączenia kreatywności i intuicji z twardymi danymi, dzięki czemu zapewniła sobie liczne nagrody za swoje projekty oraz miejsce w zestawieniu 100 liderów opinii serwisu Creative Pool w 2021 roku. W Tylko Ruth Wassermann wspiera rozwój portfolio oraz ogólną strategię dotyczącą produktu Tylko – zarówno w zakresie technologii, jak i oferty fizycznej.

Jestem zachwycona ofertą Tylko odkąd odkryłam markę podczas jej debiutu na London Design Week w 2015 roku. Widzę ogrom możliwości wzbogacenia dotychczasowej genialnej oferty firmy o nowe produkty, aby budować sukces marki w przyszłości – mówi Ruth Wassermann.