Newsroom

Jaka była wrześniowa edycja Maison & Objet 2023?

Maison & Objet 2023.

Jaka była wrześniowa edycja Maison & Objet 2023?

Z zapowiedzi organizatorów można było wywnioskować, że wrześniowa wizyta w Paryżu będzie poszukiwaniem przyjemności. Tymczasem targi Maison & Objet znalazły się w obliczu rosnącego zapotrzebowania na produkty wspierające zrównoważony sposób konsumpcji.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Wrześniowa edycja Maison & Objet miała być przede wszystkim poszukiwaniem przyjemności, dumnie prezentując kolory, ekstrawagancję, odwagę i humor. Ponadto spodziewano się, że targi zaproszą zwiedzających do ponownego odkrywania życia, wolnego od oszczędzania. W końcu to pod jego presją społeczeństwo i marki znalazły się reagując na pogrążający się w kryzysie świat. Paryż potrafi jednak zaskakiwać. Dzięki wystawom i prelekcjom odwiedzający mogli wyobrazić sobie socjologiczne i stylistyczne zmiany, które będą zachodziły na rynku.

Wrześniowa edycja Maison & Objet. Friedmann & Versace to hybrydowa przestrzeń zachęcająca do relaksu i regeneracji sił.
Friedmann & Versace to hybrydowa przestrzeń zachęcająca do relaksu i regeneracji sił. Fot. Anne-Emmanuelle Thion.

Innowacje, nowości, jakość i ciągłe dążenie do przyjaznych dla środowiska procesów produkcyjnych, oferowane przez uczestników targów, to odpowiedzi na pytania nabywców, stojących w obliczu rosnącego zapotrzebowania na produkty wspierające zrównoważony sposób konsumpcji – tak podsumowała wrześniową edycję Mélanie Leroy, dyrektor zarządzająca Maison & Objet.

Wrześniowa edycja Maison & Objet 2023 w liczbach

Sebastian Cox jest projektantem mebli i rzemieślnikiem, którego motywacją do tworzenia przyszłości jest przeszłość.
Sebastian Cox jest projektantem mebli i rzemieślnikiem, którego motywacją do tworzenia przyszłości jest przeszłość. Fot. Anne-Emmanuelle Thion.

Dane dotyczące odwiedzających:

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

  • 59.794 unikalnych odwiedzających (+2%)
  • 86.234 odwiedzających ogółem
  • 144 reprezentowane kraje
  • 37.285 odwiedzających z Francji
  • 22.509 odwiedzających z zagranicy (+6%)
Fragment wystawy, której twórcy – Fien Muller i Hannes Van Severen – otrzymali tytuł Designer(s) of the Year 2023 - wrześniowa edycja Maison & Objet.
Fragment wystawy, której twórcy – Fien Muller i Hannes Van Severen – otrzymali tytuł Designer(s) of the Year 2023 Maison & Objet. Fot. Anne-Emmanuelle Thion.

Najważniejsze kraje (bez Francji)

  • Belgia (3.041)
  • Włochy (2.107)
  • Niemcy (1.743)
  • Holandia (1.666)
  • Wielka Brytania (1.398)
  • Hiszpania (1.164)
  • Stany Zjednoczone (1.120)

Dane dotyczące wystawców

  • 2.539 marek (+12%)
  • 767 nowych marek (+30%)
  • 59 reprezentowanych krajów
  • 1.125 marek francuskich (+6%)
  • 1,414 marek międzynarodowych (+17%)

TOP kraje (bez Francji)

  • Włochy (175)
  • Holandia (154)
  • Belgia (130)
  • Niemcy (121)
  • Hiszpania (111)
  • Dania (106)
  • Wielka Brytania (73)

Społeczność cyfrowa

  • 6.561 marek
  • 480 tys. członków
  • 65% specjalistów
  • 35% kupców
  • 3 mln wizyt rocznie
  • Instagram 1 mln obserwujących
  • Facebooku 701 tys. fanów
  • Pinterest 57 tys. subskrybentów
  • LinkedIn 56 tys. subskrybentów
  • Twitter 29 tys. obserwujących
  • TikTok 17 tys. subskrybentów

TEKST: Anna Szypulska

Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl w