Jaka była wrześniowa edycja Maison & Objet 2023?
30 października, 2023 2023-12-18 3:33Jaka była wrześniowa edycja Maison & Objet 2023?
Z zapowiedzi organizatorów można było wywnioskować, że wrześniowa wizyta w Paryżu będzie poszukiwaniem przyjemności. Tymczasem targi Maison & Objet znalazły się w obliczu rosnącego zapotrzebowania na produkty wspierające zrównoważony sposób konsumpcji.
Wrześniowa edycja Maison & Objet miała być przede wszystkim poszukiwaniem przyjemności, dumnie prezentując kolory, ekstrawagancję, odwagę i humor. Ponadto spodziewano się, że targi zaproszą zwiedzających do ponownego odkrywania życia, wolnego od oszczędzania. W końcu to pod jego presją społeczeństwo i marki znalazły się reagując na pogrążający się w kryzysie świat. Paryż potrafi jednak zaskakiwać. Dzięki wystawom i prelekcjom odwiedzający mogli wyobrazić sobie socjologiczne i stylistyczne zmiany, które będą zachodziły na rynku.
Innowacje, nowości, jakość i ciągłe dążenie do przyjaznych dla środowiska procesów produkcyjnych, oferowane przez uczestników targów, to odpowiedzi na pytania nabywców, stojących w obliczu rosnącego zapotrzebowania na produkty wspierające zrównoważony sposób konsumpcji – tak podsumowała wrześniową edycję Mélanie Leroy, dyrektor zarządzająca Maison & Objet.
Wrześniowa edycja Maison & Objet 2023 w liczbach
Dane dotyczące odwiedzających:
- 59.794 unikalnych odwiedzających (+2%)
- 86.234 odwiedzających ogółem
- 144 reprezentowane kraje
- 37.285 odwiedzających z Francji
- 22.509 odwiedzających z zagranicy (+6%)
Najważniejsze kraje (bez Francji)
- Belgia (3.041)
- Włochy (2.107)
- Niemcy (1.743)
- Holandia (1.666)
- Wielka Brytania (1.398)
- Hiszpania (1.164)
- Stany Zjednoczone (1.120)
Dane dotyczące wystawców
- 2.539 marek (+12%)
- 767 nowych marek (+30%)
- 59 reprezentowanych krajów
- 1.125 marek francuskich (+6%)
- 1,414 marek międzynarodowych (+17%)
TOP kraje (bez Francji)
- Włochy (175)
- Holandia (154)
- Belgia (130)
- Niemcy (121)
- Hiszpania (111)
- Dania (106)
- Wielka Brytania (73)
Społeczność cyfrowa
- 6.561 marek
- 480 tys. członków
- 65% specjalistów
- 35% kupców
- 3 mln wizyt rocznie
- Instagram 1 mln obserwujących
- Facebooku 701 tys. fanów
- Pinterest 57 tys. subskrybentów
- LinkedIn 56 tys. subskrybentów
- Twitter 29 tys. obserwujących
- TikTok 17 tys. subskrybentów
TEKST: Anna Szypulska
Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl w