Newsroom

interzum @home: przestrzenie jutra w tym roku tylko cyfrowo

Ekspozycja targowa interzum
Platforma interzum @home ułatwia networking
Panele dyskusyjne na platformie interzum @home
Platforma interzum @home dostępna również na urządzeniach mobilnych
Panele dyskusyjne na platformie interzum @home

interzum @home: przestrzenie jutra w tym roku tylko cyfrowo

W tym roku interzum się odbędzie, ale targi przybiorą postać wydarzenia wyłącznie cyfrowego: interzum @home.

Wiodąca platforma dla branży produkcji mebli i wyposażenia wnętrz od 4 maja 2021 r. stworzy zupełnie nowe doświadczenia targowe dla wystawców i zwiedzających, oferując przy tym wszystkie korzyści, których oczekują od interzum: możliwości spotkań i omawiania pomysłów z ekspertami branżowymi i liderami biznesowymi, w połączeniu z różnorodnymi inspiracjami prosto od przyszłych kreatorów branży i trendsettrów. A wszystko to dokładnie w momencie, gdy producenci poszukują świeżych impulsów na nowy sezon. Jako najnowocześniejsza cyfrowa platforma biznesowa, interzum @home doskonale dostosowuje się do obecnych czasów, oferując kreatywne rozwiązania dostosowane do aktualnych wyzwań. Firmy takie, jak Hettich, Häfele, Blum, Vauth-Sagel, Grass, Kesseböhmer, Schüco Alu Competence, Titus, Samet, Rehau, Sugatsune, Elektra, Schattdecor, Impress, Continental, Sonae Arauco, Unilin, Leggett & Platt, Fecken-Kirfel, Albrecht Bäumer, Vita Group i Boyteks już potwierdziły swoją obecność na interzum @home.

interzum @home będzie również oferować odwiedzającym niewyobrażalne wcześniej możliwości. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, branża potrzebuje płaszczyzn do globalnej wymiany pomysłów i inspiracji, które cyfrowy format interzum zapewni w zadziwiająco inteligentny sposób. Platforma cyfrowa nie jest zwykłym substytutem osobistych spotkań. Zamiast tego oferuje zupełnie nowe perspektywy. Ci, którzy chcą wymieniać poglądy z branżowymi ekspertami lub szukają inspiracji i trendów, być może nie będą w stanie zaangażować się w to wszystkimi zmysłami, ale będą mogli to zrobić w całkowicie swobodnej atmosferze i w dogodnym dla siebie czasie. W tym celu przygotowywane są specjalne wydarzenia towarzyszące targom online. Łącznie będzie to ponad 30 segmentów z 11 krajów. Konferencja materials.cologne i cyfrowe sceny poświęcone trendom, materiałom green-smart i recyklingowi materacy będą poruszać tematy, które mogą przynieść sukcesy komercyjne w najbliższej przyszłości. Scena wystawców „Product Stage” oraz regularnie przyznawane nagrody interzum przyciągną uwagę i zapewnią zainteresowanie prezentowanym produktom i rozwiązaniom. W ramach interzum @home, na wirtualnych scenach wydarzeń, zwiedzający i wystawcy, przedstawiciele mediów, influencerzy, jak również decydenci z takich dziedzin, jak polityka i administracja publiczna, otrzymają dostęp do wiedzy i najnowszych informacji z branży.