Newsroom

Home & Garden Congress: jak zwiększyć e-sprzedaż mebli

home-and-garden-congress-jak-zwiększysz-sprzedaż-internetową-mebli-miesiecznik-i-portal-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Home & Garden Congress: jak zwiększyć e-sprzedaż mebli


13 marca w Warszawie odbędzie się Home & Garden Congress. To wydarzenie konferencyjne dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż internetową mebli zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Uczestnicy kongresu poznają przede wszystkim ciekawe przykłady działań firm z branży dom i ogród. Kulisy jednego ze swych wdrożeń e-commerce’owych odsłoni m.in. Black Red White. Udział w Home & Garden Congressdla firm, które oferują meble oraz inne artykuły wyposażenia wnętrz czy ogrodu, jest bezpłatny.

Home & Garden Congress – co w programie?

Uczestnictwo w Home & Garden Congress pomoże lepiej dopasować strategię sprzedaży internetowej do aktualnych wyzwań, a także do oczekiwań klientów. Będzie można skorzystać między innymi z następujących wykładów:

  • „Jak osiągnąć sukces w branży Home & Garden. Poznaj najlepsze narzędzia, technologie i strategie crossborder” – Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, Gabriela Gil, Marketing manager ds. B2B i programu partnerskiego w AtomStore
  • „PIM jako fundament sprawnego zarządzania informacją o produkcie i optymalizacji sprzedaży wielokanałowej w sektorze dom i ogród” – Paweł Jaskuła, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode
  • „Wpływ opinii konsumentów na wzrost sprzedaży – praktyczne zastosowanie w e-sklepach” – Maja Kubiak, Deputy Sales Director, Trust Mate
  • „Agile w internacjonalizacji, czyli jak zwinnie testować nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej” – Andrzej Rudko, Business Development Manager, Packeta Poland
  • „Dlaczego aplikacja mobilna w branży Home & Garden teraz ma sens, czyli jak skutecznie wykorzystać ten kanał w skalowaniu biznesu” – Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com SA
  • „Zakorzenienie sukcesu. 11 wskazówek dla branży Home and Garden od foudera agencji e-commerce” – Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force
  • „Relacje oparte na trwałych fundamentach: jak zbudować skuteczną strategię e-mail marketingową na przykładzie branży Home & Garden” Dawid Fucia, Head of Sales Edrone
  • „Jak algorytm i klienci widzą Twój produkt – klucz do sukcesu katalogu” Bartłomiej Piątkowski, Chief Technical Officer, AMZ Team
  • „Kulisy wdrożenia Marketplace w Black Red White: Strategie, wyzwania, sukcesy” – Marcin Lipiec, Head of Business Development, Ideo, Łukasz Wójcik, Marketplace Manager, Black Red White

Wiedza i networking

Kongres to przede wszystkim doskonałe źródło wiedzy o narzędziach e-commerce. Wydarzenie jest również świetną okazją do rozmów i konsultacji z ekspertami na ich stoiskach informacyjnych. To także szansa na rozwijania sieci kontaktów branżowych.

Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode. Partnerzy Strategiczni: Merce, Edrone, Packeta, AMZTeam.pro Ebisu, Ideo Force, Ideo, Alsendo Innoship. Partner: Avocado Soft.

Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA Związek Producentów AGD, Polski Związek Przemysłu Oświetleniowego, Targi Frankfurt, Targi Norymberga.

Patroni Medialni: BIZNES.meble.pl, Ambiente.info.pl, Lider Biznesu Ogrodniczy Magazyn Branżowy, Biznes Ogrodniczy, Gazeta Narzędziowa, PortalNarzędzi.pl.

Organizator: Promedia Jerzy Osika

Więcej informacji, program oraz zgłoszenia na stronie: Home & Garden Congress.