Home & Garden Congress: jak zwiększyć e-sprzedaż mebli
20 lutego, 2024 2024-02-27 17:03Home & Garden Congress: jak zwiększyć e-sprzedaż mebli
13 marca w Warszawie odbędzie się Home & Garden Congress. To wydarzenie konferencyjne dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż internetową mebli zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Uczestnicy kongresu poznają przede wszystkim ciekawe przykłady działań firm z branży dom i ogród. Kulisy jednego ze swych wdrożeń e-commerce’owych odsłoni m.in. Black Red White. Udział w Home & Garden Congressdla firm, które oferują meble oraz inne artykuły wyposażenia wnętrz czy ogrodu, jest bezpłatny.
Home & Garden Congress – co w programie?
Uczestnictwo w Home & Garden Congress pomoże lepiej dopasować strategię sprzedaży internetowej do aktualnych wyzwań, a także do oczekiwań klientów. Będzie można skorzystać między innymi z następujących wykładów:
- „Jak osiągnąć sukces w branży Home & Garden. Poznaj najlepsze narzędzia, technologie i strategie crossborder” – Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, Gabriela Gil, Marketing manager ds. B2B i programu partnerskiego w AtomStore
- „PIM jako fundament sprawnego zarządzania informacją o produkcie i optymalizacji sprzedaży wielokanałowej w sektorze dom i ogród” – Paweł Jaskuła, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode
- „Wpływ opinii konsumentów na wzrost sprzedaży – praktyczne zastosowanie w e-sklepach” – Maja Kubiak, Deputy Sales Director, Trust Mate
- „Agile w internacjonalizacji, czyli jak zwinnie testować nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej” – Andrzej Rudko, Business Development Manager, Packeta Poland
- „Dlaczego aplikacja mobilna w branży Home & Garden teraz ma sens, czyli jak skutecznie wykorzystać ten kanał w skalowaniu biznesu” – Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com SA
- „Zakorzenienie sukcesu. 11 wskazówek dla branży Home and Garden od foudera agencji e-commerce” – Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force
- „Relacje oparte na trwałych fundamentach: jak zbudować skuteczną strategię e-mail marketingową na przykładzie branży Home & Garden” Dawid Fucia, Head of Sales Edrone
- „Jak algorytm i klienci widzą Twój produkt – klucz do sukcesu katalogu” Bartłomiej Piątkowski, Chief Technical Officer, AMZ Team
- „Kulisy wdrożenia Marketplace w Black Red White: Strategie, wyzwania, sukcesy” – Marcin Lipiec, Head of Business Development, Ideo, Łukasz Wójcik, Marketplace Manager, Black Red White
Wiedza i networking
Kongres to przede wszystkim doskonałe źródło wiedzy o narzędziach e-commerce. Wydarzenie jest również świetną okazją do rozmów i konsultacji z ekspertami na ich stoiskach informacyjnych. To także szansa na rozwijania sieci kontaktów branżowych.
Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode. Partnerzy Strategiczni: Merce, Edrone, Packeta, AMZTeam.pro Ebisu, Ideo Force, Ideo, Alsendo Innoship. Partner: Avocado Soft.
Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA Związek Producentów AGD, Polski Związek Przemysłu Oświetleniowego, Targi Frankfurt, Targi Norymberga.
Patroni Medialni: BIZNES.meble.pl, Ambiente.info.pl, Lider Biznesu Ogrodniczy Magazyn Branżowy, Biznes Ogrodniczy, Gazeta Narzędziowa, PortalNarzędzi.pl.
Organizator: Promedia Jerzy Osika
Więcej informacji, program oraz zgłoszenia na stronie: Home & Garden Congress.