Newsroom

Grupa Nowy Styl z nową międzynarodową strukturą organizacyjną

Grupa Nowy Styl powołuje Zarząd Nowy Styl International.

Grupa Nowy Styl z nową międzynarodową strukturą organizacyjną

W odpowiedzi na nowe wyzwania od 1 marca 2023 roku Grupa Nowy Styl dokonuje zmian w strukturze organizacyjnej.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Grupa Nowy Styl za jeden z kluczowych czynników jej sukcesu uznaje właściwe zarządzanie strukturami międzynarodowymi.

Wiele lat doświadczeń związanych z przejmowaniem i integracją spółek zagranicznych umożliwiły nam wypracowanie własnego modelu zarządzania operacjami międzynarodowymi, a w ślad za nim odpowiedniej struktury organizacyjnej. Z dniem 1 marca 2023, w ramach Zarządu Grupy Nowy Styl, wydzieliliśmy Zarząd Nowy Styl International (Nowy Styl International Board), w skład którego wchodzą pan Rafał Chwast – prezes Zarządu Nowy Styl International (CEO Nowy Styl International) oraz pan Roman Przybylski – wiceprezes Zarządu Nowy Styl International (Executive Vice President Nowy Styl International) – informuje Grupa Nowy Styl.

ZOBACZ TAKŻE: Adam i Jerzy Krzanowscy – zwycięzcy plebiscytu Człowiek Dekady

Grupa Nowy Styl – nowe wyzwania i obowiązki

Z komunikatu, który opublikowała Grupa Nowy Styl wynika, że Rafał Chwast w ramach funkcji prezesa Zarządu Nowy Styl International, jest od teraz odpowiedzialny za takie obszary działalności międzynarodowej, jak Customer Service, Finanse, IT, Logistykę, Produkcję, Planowanie Produkcji i Magazyny Materiałów, Jakość, Technikę oraz Zakupy i Zaopatrzenie.

Natomiast Roman Przybylski, pełniąc funkcję wiceprezesa Zarządu Nowy Styl International, stał się odpowiedzialny za następujące obszary międzynarodowej działalności: Sprzedaż, Zarządzanie Produktem, Marketing, Zarządzanie Brandami i WRC. Dyrektorzy Zarządzający spółek zagranicznych Grupy Nowy Styl raportują bezpośrednio do zarządu Nowy Styl International.

Nowy Styl to lider rynku wyposażenia biur i wnętrz publicznych w Europie, który posiada własne struktury w wielu krajach poza Polską, przede wszystkim, ale nie tylko, na najważniejszych rynkach, takich jak Niemcy, Szwajcaria, Francja, Holandia i Wielka Brytania.