Newsroom

Co dalej z IMM Cologne 2021?

Matthias Pollmann, wiceprezes Koelnmesse. Fot. Koelnmesse.

Co dalej z IMM Cologne 2021?

Koelnmesse zmienia strategię. Targi IMM Cologne 2021, jako edycja specjalna i w formie hybrydowej, odbędą się w dniach 20-23 stycznia 2021 r. Tym razem potrwają 4 dni, a nie 7.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

„Zrobimy to” – to wyraźne potwierdzenie ze strony Koelnmesse, że targi IMM Cologne odbędą się w styczniu 2021 r. W ścisłej współpracy z radą doradczą i biorąc pod uwagę bieżący rozwój pandemii koronawirusa wywołującego COVID-19 w Europie, w tym w Niemczech, Koelnmesse zdecydowało w ubiegły piątek – 16 października, że IMM Cologne 2021 odbędzie się jako edycja specjalna i w formie hybrydowej w dniach 20-23 stycznia 2021, czyli od środy do soboty (wcześniej planowano 7 targowych dni).

Ponadto Koelnmesse zawiesza organizację LivingKitchen, a tematyka kuchni zostanie włączona do edycji specjalnej IMM Cologne. Nasz cel jest jasno zdefiniowany: uczynić możliwym organizację IMM Cologne w styczniu mimo trudnych warunków. Oparte na zwartej sekcji wystawienniczej i wzbogacone o cyfrową platformę i możliwości prezentacji, targi w Kolonii dostarczą branży meblarskiej ważnych impulsów na nowy rok gospodarczy – mówi Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse. Wystawcy i zwiedzający mogą bezpiecznie poruszać się po terenach targowych i skoncentrować się na prowadzeniu interesów. W ramach edycji specjalnej proponujemy naszym wystawcom szyte na miarę i innowacyjne rozwiązania zabudowy stoisk, które umożliwiają efektywny i inspirujący udział w targach – dodaje Matthias Pollmann, wiceprezes Koelnmesse.

Zespół złożony z Matthiasa Pollmanna i Claire Steinbrück wraz z dyrektorem kreatywnym imm cologne, Dickiem Spierenburgiem, opracował różne koncepcje budowy stoisk i formatów wydarzeń oraz dostosował je do zmieniających się warunków. Dzięki nowym koncepcjom stoisk oferujemy młodym firmom możliwe do zaplanowania struktury, umożliwiające prezentację na targach na niewielkiej powierzchni, dzięki czemu można łączyć najróżniejszy asortyment wystroju wnętrz i tematy kuchenne – mówi Claire Steinbrück, dyrektor IMM Cologne. Mniejsze powierzchnie i otwarta konstrukcja stoiska to również mniej personelu stoiska i niższe koszty. Niemniej jednak, marki mogą być zarówno reprezentowane, jak również mogą prezentować się indywidualnie. Rezultatem powinien być efektywny biznes przy maksymalnym ograniczeniu ryzyka – kontynuuje dyrektor IMM Cologne.

Dzięki nowej platformie imm@home, targi nie tylko poszerzają możliwości biznesowe wystawców, ale też docierają do szerokiego spektrum odwiedzających, którzy nie mogą obecnie podróżować do Kolonii z powodu pandemii koronawirusa wywołującego COVID-19. Hybrydowe podejście sprawia, że edycja specjalna IMM Cologne wyposażona jest w dodatkowe możliwości interakcji. Platforma imm@home umożliwia wirtualną wymianę z branżą, pomaga nawiązać kontakty i przenieść biznes na wyższy poziom. Oprócz tego firmy mają możliwość wirtualnej prezentacji swoich produktów we własnych sesjach online. Dzięki temu imm@home zaoferuje rzeczywiste możliwości nawiązywania kontaktów, bezpośrednie rozmowy i rozwiązania w czasie rzeczywistym dla każdego wystawcy poza jego stoiskiem.

Dzięki edycji specjalnej IMM Cologne Koelnmesse aktywnie przeciwdziała kryzysowi. Jednak specjalne edycje mogą odnieść sukces tylko wtedy, gdy zarówno wystawcy, jak i zwiedzający, będą kierować się naczelną filozofią IMM Cologne: „Ty to umożliwiasz – my to realizujemy”. W najbliższych dniach przekonamy się, na ile pozytywny będzie odbiór naszej koncepcji edycji specjalnej przez rynek. Nie mogę się doczekać ponownego otwarcia naszych drzwi 20 stycznia 2021 r. – tak Matthias Pollmann patrzy na nadchodzące tygodnie .