Design

Na czym polega fenomen #meetblogin2020?

#meetblogin2020 to coś więcej niż spotkanie blogerów wnętrzarskich, ale to nie znaczy, że mogło się obyć bez pamiątkowego zdjęcia.

Na czym polega fenomen #meetblogin2020?

W 8. edycji ogólnopolskiego zjazdu blogerów wnętrzarskich #meetblogin2020 uczestniczyło 20 blogerek. Partnerzy wydarzenia położyli nacisk na radość życia i wszystko, co się z nią wiąże.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Inicjatorka #meetblogin i jego główna organizatorka – Ula Michalak – to styliska wnętrz, autorka bloga interiorsdesignblog.com, od lat zrzeszająca i wspierająca środowisko blogerów wnętrzarskich. Od ubiegłorocznej edycji #meetblogin jest imprezą niezależną̨ i nie łączy się z żadnym wydarzeniem branżowym. To pozwala na kreowanie tego spotkania zgodnie z potrzebami uczestników i partnerów, w nieskrępowanej i przyjaznej atmosferze.

W nawiązaniu do trendów i oczekiwań, organizatorom zależało, by miejscem tegorocznej edycji była przestrzeń blisko natury, gdzie uczestnicy odnajdą spokój i odprężą się, wybór padł na otoczenie Leśniczówki Przyłęsko. #meetblogin2020 to z założenia platforma do wymiany doświadczeń i budowania biznesowych, ale i przyjacielskich relacji, w ramach blogosfery wnętrzarskiej, jak i po za nią, jednak ściśle pozostając w środowisku osób związanych z branżą wyposażenia  i aranżacji wnętrz. W tym roku do współpracy zaproszono marki Purmo, Grohe, Jysk, Primacol, Agata Rauch Consulting, Rosenthal, Kartell, Opoczno, Barlinek, Selfia, a także marki wspierające Neba i Karma.

Te dwa wrześniowe dni to był czas na poszukiwania pasji, budzenie kreatywności, wyzwalanie ekspresji poprzez uruchomienie wrażliwości na sztukę. Dzięki marce Agata Rauch Consulting, blogerki poznały styl życia La Dolce Vita, a także, wykorzystując tapety Londonart i ramki Jysk stworzyły własne, małe dzieła sztuki. Marka Primacol prezentowała nowe efekty dekoracyjne w swojej palecie produktów, a że malowanie to jeden z żywiołów blogerek i nie boją się one pędzla i farb, to mogły w ten sposób dać upust swej kreatywności. Rosenthal w ramach świętowania 30-lecia zaproponował uczestniczkom stworzenie jubileuszowej kolekcji porcelany #MariaMeetblogin2020. Grohe, jak zawsze, namawiało do zdrowego stylu życia. Tym razem nie chodziło tylko o picie wody filtrowanej, prosto z kranu marki, ale o przekazanie instrukcji, jak szybko przygotować pożywny i zdrowy koktajl. Jysk zwrócił uwagę na zmysły i na swoich warsztatach zaprezentował, jak stworzyć naturalne kosmetyki.  Marka Purmo zaprosiła do poszukiwań definicji szczęścia i na wycieczkę dookoła świata, by odkrywać radość życia. 

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre