Design

Jakość i lokalność

Jakość i lokalność

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Ich produkty trafiają dziś do klientów zainteresowanych wzornictwem, aktywnie śledzących trendy na świecie, preferujących minimalistyczną i spójną estetykę. Większość odbiorców Noo.ma jest reprezentantami klasy średniej państw Europy Zachodniej. Zdecydowanym bestsellerem są meble do przechowywania – w szczególności komoda „Øna”, szafka RTV „Met” oraz modułowy regał „Folbi”, który cieszy się zainteresowaniem nie tylko klientów indywidualnych, ale również świetnie odnajduje się w dużych inwestycjach.

Prace nad rozwojem marki Noo.ma rozpoczęły się na długo przed oficjalnym założeniem spółki, która ostatecznie powstała w listopadzie 2017 roku. Zaczęło się od pasji do projektowania mebli, którą Damian Goliński, założyciel marki, wykształcił podczas studiów na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Początkowo nie było to działanie skoordynowane z marketingiem czy sprzedażą. Właściwe procesy zaczęły się kreować z czasem, kiedy do naszej struktury zaczęły dołączać (z początku nawet bez wynagrodzenia) kolejne wyjątkowe osoby, które zakochały się w tym, co robimy. Spółka powstała dzięki współpracy Damiana z Cyprianem Bieniarzem, który pełni funkcję COO – opowiada Monika Mróz, PR & markieting Noo. maa. Markę założył Damian Goliński będący jednocześnie CEO i głównym projektantem. Korzeniem funkcjonowania Noo. ma jest i zawsze będzie produkt, więc każdy inny dział jest naturalnie pod dużym wpływem projektowej części naszej działalności – zaznaczają. W powstanie spółki nie był zaangażowany inwestor, a wkład własny twórców marki był minimalny. Zarówno wtedy, jak i w tym momencie, koszty finansujemy z bieżącej działalności. Niemniej jednak, jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z funduszem inwestycyjnym, który swoim wkładem finansowym i nie tylko, będzie już wkrótce w stanie znacznie przyśpieszyć nasz rozwój – opowiadają przedstawiciele Noo.ma. Mówią o ambitnych planach. (…)

Tekst: Diana Nachiło

Więcej w miesięczniku „BIZNES meble.pl” 5/2020, w wydaniu on-line TUTAJ