Design

5 polskich biur projektowych tworzy dla Motiv Home

5 polskich biur projektowych, które tworzą dla Motiv Home.

5 polskich biur projektowych tworzy dla Motiv Home

Podczas tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract, które odbędą się w dniach 7-11 listopada, firma Motiv Home zaprezentuje nowe kolekcje mebli, które powstały we współpracy z pięcioma cenionymi polskimi biurami projektowymi: Mode:lina, Nikodem Szpunar, Izabela Brola-Cieśluk, Pawlak & Stawarski oraz Witamina D.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Każdy z tych twórców wniósł do projektów swój unikalny styl, tworząc dla firmy Motiv Home nowe kolekcje. Charakteryzują się one przede wszystkim oryginalnością, modułowością i ponadczasowym designem.

Nowy rozdział w historii marki Motiv Home

Motiv Home to producent mebli tapicerowanych, który od 15 lat dostarcza swoje produkty zarówno do przestrzeni komercyjnych, jak i domowych. Kluczem do sukcesu firmy jest otwartość i budowanie długotrwałych relacji z partnerami oraz nieustanny rozwój produktów. Dzięki temu marka zdobyła zaufanie klientów na wielu rynkach europejskich. Dodatkowo, na przestrzeni lat producent wyspecjalizował się w realizacji projektów kontraktowych. Marka z powodzeniem obsługuje inwestycje w przestrzeniach biur, restauracji czy hoteli.

W odpowiedzi na otwierające się perspektywy, właściciele firmy: Jakub Knobloch i Jakub Jesiołowski, postanowili zrobić krok naprzód i rozwinąć gamę własnych kolekcji. Do współpracy zaprosili Izę Brolę i Kasię Bukowską-Wcisło z Brola-Bukowska Design Studio. Odegrały one kluczową rolę w opracowaniu nowej koncepcji rozwoju marki.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Tak powstała nowa strategia marketingowa firmy, która została oparta na trzech filarach: oryginalności, kreatywności oraz idei współpracy. Współdziałając z wieloma projektantami firma podkreśla jak ważne są ich indywidualna tożsamość, unikalne podejście i nieograniczona kreatywność. To właśnie one są dzisiaj kluczem do osiągnięcia spójnej wizji firmy opartej na autentyczności i oryginalności przejawiających się w nowych kolekcjach.

Być autentycznym i oryginalnym w tym co się robi, to w świecie designu podstawa do wiarygodnego i spójnego wizerunku firmy. Dla Motiv Home decyzja o tworzeniu nowych kolekcji mebli we współpracy z uznanymi projektantami jest dzisiaj kwestią strategiczną, manifestem wartości, które są dla nas ważne. Dzięki temu chcemy gwarantować naszym klientom dostęp do świata unikatowych, autorskich projektów, które odzwierciedlają tożsamość ich twórców – informuje właściciel firmy Jakub Knobloch.

25 mebli zgodnych z wizją firmy

Nowe kolekcje Motiv Home są niepowtarzalne i w pełni oddają indywidualność każdego projektanta. Każdy z twórców zaproszonych do współpracy otrzymał wytyczne oparte na nowej strategii i wizji firmy. Jednocześnie nie narzucono żadnych ograniczeń w wyborze form, materiałów, czy jakichkolwiek innych aspektów użytkowych i wizualnych. To umożliwiło projektantom pełną swobodę twórczą i wyrażenie nieograniczonej kreatywności.

Od początku wiedzieliśmy, że takie podejście wiąże się z pewnym ryzykiem, ale analiza rynku pokazała nam, że brakuje właśnie takich oryginalnych rozwiązań. Chcieliśmy, aby zaproponowane projekty wyróżniały się, nie były jednolite, miały w sobie tę tożsamości i wyjątkowość danego projektanta oraz oczywiście, aby odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku. Tak powstało ponad 25 mebli. W każdej z przedstawionych propozycji widać indywidualny charakter, ale są też cechy wspólne – komentuje Izabela Brola-Cieśluk, współautorka nowej strategii marketingowej Motiv Home.

Premierowe kolekcje są nie tylko przykładem wyjątkowego wzornictwa, ale również wyrazem wyobraźni i zdolności wykraczania poza przyjęte standardy myślenia o meblach. Warto w tym miejscu dodać, że w trakcie procesu tworzenia projektanci czerpali inspiracje z różnych źródeł. Mnogość tych inspiracji jest wyraźnie dostrzegalna w efektach ich pracy. Dla kogo inspiracją były dziecięce zabawy? Kto manifestuje w swoich projektach powrót do natury, a komu przyświeca przywiązanie do komfortu użytkowania? Odpowiedzi na te pytania na pewno poznamy podczas tegorocznej edycji Warsaw Home & Contract. Będzie to również doskonała okazja na poznanie oferty Motiv Home.