Branża

Już 5 lat wspieramy branżę meblarską w e-commerce

Renata Dasek, ekspert e-commerce w branży meblarskiej, właścicielka Akademii Biznesu VORMA

Już 5 lat wspieramy branżę meblarską w e-commerce

Akademia Biznesu VORMA obchodzi pierwszy jubileusz! Choć to krótki okres, to jednak przełomowy, bowiem mamy obecnie do czynienia z ogromnymi zmianami związanymi z wykorzystaniem zaawansowanych technologii AI.

Misją Renaty Dasek, która stworzyła agencję kreatywną VORMA, była chęć wspierania rozwoju firm początkowo głównie meblarskich, w obszarach ecommerce i digital marketingu. Szybko rozwijające się usługi, poparte sukcesami Klientów sprawiały, że VORMA pracuje dziś z przedsiębiorstwami różnych branż, takich jak: moda, szkło użytkowe, biżuteria, rowery, materiały biurowe, usługi kosmetyczne czy medyczne.

Łączymy kanały online i offline

Pracujemy nad strategiami oraz tworzeniem modeli biznesowych, łączymy kanały offline i online wspierając we wdrożeniach i integracjach systemów ERP z platformami, takimi jak Magento, PrestaShop czy Shoper. Nasze holistyczne podejście podoba się Klientom, gdyż często dotykamy całego biznesu, a nie tylko obszaru handlu internetowego. Polskie marki chcą coraz chętniej uruchamiać sprzedaż wielokanałową czy nawet omnichanelową, co wymaga nieoczywistych zmian i my te zmiany wywołujemy.  

Kompleksowe audyty e-commerce

Bardzo często naszą współpracę z nowymi Klientami rozpoczynamy zaawansowanym audytem e-commerce, opartym o kompleksowe podejście do całego biznesu. W ramach pierwszego audytu badamy następujące obszary:

  • Analiza danych – zaczynamy od wnikliwej analizy ruchu w serwisie, analizy sprzedaży oraz nawyków zakupowych Klientów w wielu kanałach,
  • Identyfikacja problemów lub wyzwań – wyszczególniamy kluczowe obszary, wymagające zaopiekowania i rekomendujemy rozwiązania,
  • Pozyskiwanie ruchu – weryfikujemy rentowność poszczególnych kanałów pozyskiwania ruchu oraz ich wpływ na biznes, prowadzimy też kompleksową usługę SEO/SXO pozycjonując serwisy naszych Klientów,
  • Analiza User Experience – badamy doświadczenia zakupowe użytkowników, rekomendując obszary do zmian,
  • Analiza konkurencji – analizujemy rynek i przedstawiamy najlepsze praktyki oraz światowe benchmarki, będące liderami w swojej branży,
  • Komunikacja marki– analizujemy sposób oraz formę komunikowania się marki z rynkiem oraz jej obecny wpływ na cele biznesowe Klienta.

Ostatnim krokiem, przed rozpoczęciem współpracy, jest przygotowanie strategii oraz planu działania, która pozwoli Klientowi na przygotowanie się do zmian z zaplanowanym harmonogramem i budżetem.

Wyznaczamy odważne cele

Możemy powiedzieć z dumą, że KSZTAŁTUJEMY AMBITNE MARKI. To nasze hasło, które wyznacza nam aktualny cel naszej działalności. Nie zapominamy też o własnym brandzie – w tym roku mamy za sobą rebranding, nowe logo i zupełnie nowy key visual. Pracujemy też intensywnie nad zmianą strony. Już wkrótce nowa odsłona!

Zaufały nam takie marki jak MC Akcent, Wajnert Meble, Libro Meble, Świat Mebli, Huta Julia Piechowice, Mononi (nowy brand Ani Wajnert Wiśniewskiej), czy FlowOffice (nowy brand – platforma B2B z materiałami biurowymi).

Jeśli i Ty czujesz potrzebę zmiany w swojej firmie, zapraszamy do współpracy!

Klienci, którzy zaufali Akademii Biznesu VORMA w e-commerce w branży meblarskiej

CZYTAJ TAKŻE: Reprezentuję interesy Klienta