Niezawodni w biznesie – niezależnie od miejsca. Co zakłada nowa strategia firmy GTV?
7 kwietnia, 2025 2025-04-07 9:57Niezawodni w biznesie – niezależnie od miejsca. Co zakłada nowa strategia firmy GTV?

Niezawodni w biznesie – niezależnie od miejsca. Co zakłada nowa strategia firmy GTV?
Ostatnie lata przyniosły wiele sukcesów, które przełożyły się na dynamiczny rozwój w każdym obszarze grupy kapitałowej GTV.
Ekspansja geograficzna, nowe rynki, marki, linie biznesowe i produktowe oraz rozwój kompetencji i kapitału ludzkiego naszej organizacji wymagają jasnej wizji, silnego przywództwa i efektywnego ekosystemu pracy – deklaruje Wojciech Piłka, prezes zarządu Grupy GTV.
WARTOŚCI
Chcąc kreować środowisko pracy promujące przedsiębiorczość, odpowiedzialność, współpracę i zaangażowanie, firma opracowała Strategię, będącą klarowną wizją tego, dokąd zmierza organizacja w perspektywie długoterminowej. Definiuje ona, jakimi wartościami GTV chce się kierować i jak je rozumie.
Strategia jest nie tylko odpowiedzią na pytanie „co?”, ale również „jak?”. Jako firmie rodzinnej, szczególnie bliskie są nam kwestie związane z wartościami. Realizując postawione cele biznesowe, chcemy jednocześnie budować organizację o silnych fundamentach opartych na jasnych i współdzielonych wartościach: odpowiedzialności, współpracy i zaangażowaniu – zaznacza Iwona Piłka, prezes GTV. Stanowią one podstawę do podejmowania świadomych decyzji, uczciwej, otwartej na dialog i opartej na zaufaniu synergii działania zarówno w odniesieniu do pracowników, jak i klientów w środowisku biznesowym.


WIZJA
Globalna marka produktów do domu i biznesu. Będziemy w każdym domu i w każdej firmie na świecie – to zdeklarowana wizja, przez którą firma wyraża ambicję stania się rozpoznawalnym na całym świcie dostawcą produktów zarówno dla konsumentów indywidualnych, jak i dla przedsiębiorstw.
Chcemy być obecni w każdym zakątku świata, oferując produkty dostosowane do lokalnych potrzeb i preferencji. To oznacza nie tylko ekspansję geograficzną, ale również głębokie zrozumienie różnorodnych kultur i rynków. Nasza oferta będzie obejmować szeroki wachlarz produktów, spełniających wymagania zarówno domowych gospodarstw, jak i profesjonalnych użytkowników w różnych branżach. Dążymy do stworzenia silnej, zaufanej marki, która będzie synonimem jakości i niezawodności, niezależnie od lokalizacji – podkreśla Wojciech Piłka.
Wizję przekuwa w działanie – przed firmą moment wejścia na kolejne rynki – azjatyckie i afrykańskie. Kierujemy do nowych klientów wyselekcjonowaną, dostosowaną lokalnie ofertę, a jako firma z Europy jesteśmy dla nich atrakcyjnym partnerem. Coraz lepiej rozumiemy specyfikę i oczekiwania rynków pozaunijnych i odważnie debiutujemy poza kontynentem europejskim – dodaje prezes GTV. Przed GTV ostatni krok ku uruchomieniu spółki w Indiach, gdzie buduje zespół ekspertów wraz z siecią dystrybucji. Obecność na indyjskim rynku to jeden z kluczowym celów strategicznych, o dużym potencjalne, który został bardzo dokładnie przeanalizowany przez ostanie 2 lata. Jako marka z Europy GTV debiutuje z niemal ugruntowaną pozycją, co jest bardzo ważne dla tamtejszych partnerów biznesowych.
Zadeklarowana wizja wskazuje na zaangażowanie firmy w budowanie relacji z klientami na całym świecie, dostarczając im produkty, które ułatwiają codzienne życie i wspierają ich w codziennej pracy. W efekcie, chcemy być nie tylko dostawcą produktów, ale partnerem, który przyczynia się do sukcesu naszych klientów na globalnej arenie.

Więcej na: www.gtv.com.pl
ZOBACZ TAKŻE: GTV inwestuje w rozwój i nie zwalnia tempa