Branża

Niezawodni w biznesie – niezależnie od miejsca. Co zakłada nowa strategia firmy GTV?

Centrala i magazyny GTV w Pruszkowie.

Niezawodni w biznesie – niezależnie od miejsca. Co zakłada nowa strategia firmy GTV?

Ostatnie lata przyniosły wiele sukcesów, które przełożyły się na dynamiczny rozwój w każdym obszarze grupy kapitałowej GTV.

Ekspansja geograficzna, nowe ryn­ki, marki, linie biznesowe i pro­duktowe oraz rozwój kompeten­cji i kapitału ludzkiego naszej organizacji wymagają jasnej wizji, silnego przywódz­twa i efektywnego ekosystemu pracy – deklaruje Wojciech Piłka, prezes zarządu Grupy GTV.

WARTOŚCI

Chcąc kreować środowisko pracy pro­mujące przedsiębiorczość, odpowiedzial­ność, współpracę i zaangażowanie, firma opracowała Strategię, będącą klarowną wizją tego, dokąd zmierza organizacja w perspektywie długoterminowej. Defi­niuje ona, jakimi wartościami GTV chce się kierować i jak je rozumie.

Strategia jest nie tylko odpowiedzią na pytanie „co?”, ale również „jak?”. Jako firmie rodzinnej, szczególnie bliskie są nam kwestie związane z wartościami. Reali­zując postawione cele biznesowe, chcemy jednocześnie budować organizację o sil­nych fundamentach opartych na jasnych i współdzielonych wartościach: odpowie­dzialności, współpracy i zaangażowaniu – zaznacza Iwona Piłka, prezes GTV. Sta­nowią one podstawę do podejmowania świadomych decyzji, uczciwej, otwartej na dialog i opartej na zaufaniu synergii działania zarówno w odniesieniu do pra­cowników, jak i klientów w środowisku biznesowym.

WIZJA

Globalna marka produktów do domu i biznesu. Będziemy w każdym domu i w każ­dej firmie na świecie – to zdeklarowana wi­zja, przez którą firma wyraża ambicję sta­nia się rozpoznawalnym na całym świcie dostawcą produktów zarówno dla konsumentów indywidualnych, jak i dla przed­siębiorstw.

Chcemy być obecni w każdym zakątku świata, oferując produkty dostosowane do lokalnych potrzeb i preferencji. To oznacza nie tylko ekspansję geograficzną, ale rów­nież głębokie zrozumienie różnorodnych kultur i rynków. Nasza oferta będzie obej­mować szeroki wachlarz produktów, speł­niających wymagania zarówno domowych gospodarstw, jak i profesjonalnych użyt­kowników w różnych branżach. Dążymy do stworzenia silnej, zaufanej marki, która będzie synonimem jakości i niezawodno­ści, niezależnie od lokalizacji – podkreśla Wojciech Piłka.

Wizję przekuwa w działanie – przed firmą moment wejścia na kolejne rynki – azjatyckie i afrykańskie. Kierujemy do no­wych klientów wyselekcjonowaną, dostoso­waną lokalnie ofertę, a jako firma z Europy jesteśmy dla nich atrakcyjnym partnerem. Coraz lepiej rozumiemy specyfikę i oczeki­wania rynków pozaunijnych i odważnie debiutujemy poza kontynentem europejskim – dodaje prezes GTV. Przed GTV ostatni krok ku uruchomieniu spółki w Indiach, gdzie buduje zespół ekspertów wraz z siecią dystrybucji. Obecność na indyj­skim rynku to jeden z kluczowym celów strategicznych, o dużym potencjalne, który został bardzo dokładnie przeanali­zowany przez ostanie 2 lata. Jako marka z Europy GTV debiutuje z niemal ugrun­towaną pozycją, co jest bardzo ważne dla tamtejszych partnerów biznesowych.

Zadeklarowana wizja wskazuje na za­angażowanie firmy w budowanie relacji z klientami na całym świecie, dostarcza­jąc im produkty, które ułatwiają codzien­ne życie i wspierają ich w codziennej pracy. W efekcie, chcemy być nie tylko do­stawcą produktów, ale partnerem, który przyczynia się do sukcesu naszych klien­tów na globalnej arenie.

Biuro i magazyn GTV w Mosznie-Parceli.
Biuro i magazyn GTV w Mosznie-Parceli.

Więcej na: www.gtv.com.pl

ZOBACZ TAKŻE: GTV inwestuje w rozwój i nie zwalnia tempa