Rankingi

Czy przedsiębiorcy są gotowi na digitalizację?

58485201

Czy przedsiębiorcy są gotowi na digitalizację?

Na jakim etapie zmian znajdują się polskie firmy? Odpowiedzi znajdują się w raporcie z projektu badawczego dotyczącego gotowości firm do transformacji cyfrowej w obszarze sprzedaży.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Projekt badawczy miał na celu zbadanie gotowości polskich firm do transformacji cyfrowej. Szczególny nacisk położono na digitalizację w obszarze sprzedaży. Zbadano stan transformacji, potrzeby i bariery przedsiębiorców – w kontekście konkurencji zagranicznej, ekspansji międzynarodowej i pandemii COVID-19.

Projekt dotyczył branż meblarskiej i nieruchomości, pod kątem digitalizacji szczególnych z uwagi na charakterystykę produktu i relacji z klientem.

W ramach projektu prowadzono badanie skierowane do osób mających bezpośredni lub pośredni kontakt z pionem sprzedaży lub marketingu oraz do kadry zarządzającej.

Wnioski z projektu posłużą do stworzenia wspólnie z fundacją Inventity.net programu wsparcia dla polskich firm na cyfrowej drodze zmian.Na jakim etapie zmian znajdują się polskie firmy? Odpowiedzi znajdują się w raporcie z projektu badawczego dotyczącego gotowości firm do transformacji cyfrowej w obszarze sprzedaży.