Dobrostan jest priorytetem
13 grudnia, 2023 2023-12-17 23:55Dobrostan jest priorytetem
Robiąc mapę marzeń, nie tylko na nowy rok, wpiszmy na stałe do kalendarza rytuały self-care.
W dzisiejszym świecie pełnym pośpiechu, nasze łazienki przekształcają się w azyle self-care, gdzie spokój i wyciszenie są na wyciągnięcie ręki. Jak zaznaczyła Monika Strama z firmy Strama, stworzenie przestrzeni harmonijnej nie wymaga kosztownych inwestycji – wystarczy kilka przemyślanych elementów. Zacznijmy od kolorów – powiedziała. Pastelowe odcienie zieleni, beżu czy różu działają uspokajająco na umysł, transportując nas na łono natury. Kolejno, materiały i kształty inspirowane pustynnymi wydmami, naturalnymi kamieniami czy drewnem dodają wnętrzu ciepła i autentyczności, a ich tekstura jest kojąca dla zmysłów. Otoczenie przyjazne dla naszego samopoczucia w łazience to nie tylko trend, to inwestycja w nasze zdrowie. Każdy detal, od kolorów, przez tekstury, po funkcjonalność, powinien sprzyjać odprężeniu i pielęgnowaniu relacji z samym sobą. W końcu łazienka to nie tylko miejsce codziennej higieny, to przestrzeń, gdzie na nowo odkrywamy spokój i harmonię – podkreśliła Monika Strama. Dodała, że jednym z trendów, który niezawodnie wprowadza do łazienek równowagę i spokój, jest monochromatyczność mebli. Jednokolorowa koncepcja meblowania może przekształcić łazienkę w subtelne dzieło sztuki użytkowej. To świadomy wybór w stronę uporządkowanej i stylowej przestrzeni, która sprzyja odprężeniu. To także świadectwo wyrafinowanego gustu i zrozumienia, że mniej znaczy więcej.
Organizując łazienkę pamiętajmy o własnych potrzebach. Firma Schedpol, będąca liderem na polskim rynku wyposażenia łazienek, doskonale rozumie te oczekiwania i oferuje swoim partnerom biznesowym zróżnicowaną gamę produktów łazienkowych, które można spersonalizować pod względem koloru i kształtu. Personalizowana oferta marki Schedpol to rewolucja w podejściu do projektowania sprzętów łazienkowych. Odbiorcy biznesowi, poszukujący nietypowych rozwiązań dla swoich klientów, mogą teraz samodzielnie, w oparciu o indywidualny projekt, określić formę, strukturę wykończenia i wybór koloru zgodnie z paletą RAL. Ta opcja umożliwia nie tylko idealne dopasowanie wyposażenia łazienki do jej stylistyki, ale też dobieranie sprzętów w spójne wizualnie zestawy. Przykładem może być system prysznicowy składający się z brodzika, ścianki prysznicowej i umywalki o jednakowej strukturze wykończenia i kolorze. Co ważne, zamawiający mają wpływ nie tylko na ostateczny wygląd produktu, ale również na technologię wykonania, rodzaj wypełnienia oraz stopień antypoślizgowości.
Kierujemy tę ofertę do naszych partnerów biznesowych – architektów, wykonawców, importerów, producentów i hurtowni posiadających własne marki – którzy poszukują dla swoich odbiorców nietypowych rozwiązań wzorniczych. Przy większych zamówieniach oferujemy im niemal nieograniczone możliwości tworzenia, zapewniając pełne wsparcie i doradztwo naszego doświadczonego zespołu. Z myślą o pojedynczych zamówieniach przygotowaliśmy naprawdę szeroką ofertę produktów dostępnych w standardzie. Mnogość kształtów, wymiarów, opcji kolorystycznych, wariantów wykończenia czy nawet wzmocnienia konstrukcji brodzika sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Piotr Fuhrmann, marketing product manager firmy.
Trend na wyraziste wzornictwo rozszerzył się w ostatnim czasie na sprzęty łazienkowe, które do tej pory zwykle pozostawały białe. Przykładem są tu ogromnie popularne w ostatnim czasie kolorowe umywalki. Wybór brodzików czy wanien w niestandardowych kolorach jest wciąż rzadkością, ale i to zmienia się w miarę upływu czasu. Możliwość zamówienia produktów w określonych barwach będzie więc coraz bardziej pożądana, ze szczególnym uwzględnieniem takich kolorów jak czerń, beż czy odcienie ziemi. Na fali mody na ciekawe tekstury, sprzęty o strukturalnym wykończeniu zaczną też wypierać te gładkie.
Zwróćmy też uwagę na możliwość personalizacji łazienki z produktami firmy Rejs. W jej ofercie znajdziemy m.in. szufladę z 2 koszami na bieliznę. Nie jeden, ale dwa kosze na pranie w jednej szufladzie to prosty sposób na jeszcze wygodniejszą segregację brudnych ubrań. Nagrodzoną Diamentem Meblarstwa 2023 szufladę z 2 koszami montuje się na wytrzymałych prowadnicach i przytwierdza do frontu. Ażurowe pojemniki z tworzywa, a także pasujące do nich pokrywy i sam stelaż, utrzymane są w bieli o odcieniu kości słoniowej i matowym wykończeniu. Szuflada przeznaczona jest do szafek o szer. 60 cm.
TEKST: Diana Nachiło
Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 12/2023.