Newsroom

Wrześniowy BIZNES.meble.pl: co czeka branżę meblarską?

Wrześniowy BIZNES.meble.pl o tym, co czeka branżę meblarską.

Wrześniowy BIZNES.meble.pl: co czeka branżę meblarską?

Zacznij meblarską jesień z BIZNES.meble.pl i dowiedz się, w jakiej sytuacji są producenci mebli i jaka przyszłość rysuje się przed branżą targową.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Nowy numer BIZNES.meble.pl jest już na rynku – tradycyjnie w dwóch formatach: papierowym a także w wersji online. Po najkrótsze podsumowanie tego, co rok 2024 przynosi branży meblarskiej, warto sięgnąć do wstępniaka redaktora naczelnego, czyli Marka Hryniewickiego. Natomiast każdy, kto szuka obszernego podsumowania I półrocza, znajdzie je w artykule, który napisali Mateusz Strzelczyk i Tomasz Wiktorski z B+R Studio. Co czeka branżę meblarską? Czy na horyzoncie widać już jakąś poprawę? Wszystkiego dowiesz się z raportu we wrześniowym wydaniu.

Co czeka branżę targową w Polsce, w Europie i na świecie?

Targami jesień się rozpoczyna… Przyszłość targów to – zaraz po sytuacji w branży meblarskiej – kolejny ważny temat, który podjęliśmy na łamach wrześniowego BIZNES.meble.pl. Czy specyfika branży meblarskiej sprawia, że bardziej niż inne branże jest ona zależna od kondycji przemysłu targowego? Co na ten temat mówią organizatorzy, a co profesjonaliści z branży?

O czym jeszcze piszemy?

Jak często Polacy robią remonty wnętrz? Ile wydają na meble? Jeśli nie znasz jeszcze odpowiedzi na te pytania, to koniecznie sięgnij po wrześniowe wydanie BIZNES.meble.pl.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Czy przedsiębiorstwa czują potrzebę zmian? Którędy wiedzie do nich droga? Szukasz wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem, jeśli tak, zachęcamy do lektury kolejnej analizy autorstwa Wiesława Kalinowskiego.

Od designu, przez strefę komunikacji, po chillout

Warto też z pewnością sięgnąć do wywiadu z Maciejem Leszczyńskim. Design management to intrygujący temat, a nasz rozmówca nie boi się stawiać odważnych tez.

Wrześniowy temat wydania zweryfikuje, ile prawdy jest w powiedzeniu: „Pokaż mi swój przedpokój, a powiem Ci kim jesteś”. Ponadto sprawdzimy, czy rzeczywiście wszystko zaczyna się w przedpokoju.

Natomiast w chilloucie czeka sylwetka Agnieszki i Roberta Chmielewskich. Jak się poznali? Kim są z wykształcenia? Czym się zajmują poza prowadzeniem firmy? Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się z tekstu Marka Hryniewickiego.

Zapraszamy do lektury, jak również zakupu prenumeraty.

BIZNES.meble.pl, nr 9/2024

Już na Was czeka najnowszy BIZNES meble.pl, a w nim:

  • Od redakcji

Felietony

  • Katalizator
  • Pozwólmy mówić i działać liderom

Raport

  • Dynamika spadków hamuje
    Pierwsza połowa 2024 r. nie przyniosła nagłego zwrotu. Przez niemal cały ten okres, poza pewnymi wyjątkami, byliśmy świadkami spadków. W pierwszym kwartale były one bardziej dotkliwe, w drugim już zauważalnie mniejsze.

Branża

  • Wiadomości
  • Jaka przyszłość czeka targi branżowe?
    Czy branża meblarska potrzebuje targów bardziej niż inne branże? Jakie wyzwania, technologie i trendy zadecydują o przyszłości przemysłu targowego? Odpowiedzi na te pytania są nieco bardziej złożone niż mogłoby się wydawać.
  • Remonty wnętrz – jak to robią Polacy?
    Zespół analityczny Gama Meble przeprowadził badanie nawyków remontowo-aranżacyjnych Polaków. Raport „Nawyki remontowo-aranżacyjne Polaków 2024” odpowiada na pytania m.in. o to, na co zwracają największą uwagę przy zakupie nowych mebli, jak często przeprowadzają remonty, czy korzystają ze wsparcia ekip budowlanych.
  • Nie w tym miejscu, nie w ten sposób
    Skłamałbym, gdybym powiedział, że przedsiębiorstwa nie czują potrzeby zmian. Nieprawdą jest również stwierdzenie, że nie prowadzą działań w kierunku poprawy swojej kondycji finansowej, sprzedaży czy realizacji innych celów.

Design

  • Wiadomości
  • Mamy problem z marką „polskie meble”
    Maciej Leszczyński, design manager, założyciel Metis Design Studio, o tym, czym jest design management, a także o szansach i zagrożeniach podczas budowania marki w branży meblarskiej.
  • Nowości

Temat wydania: strefa komunikacji

  • Wszystko zaczyna się w przedpokoju
    Parafrazując znane powiedzenie, można by rzec: „Pokaż mi swój przedpokój, a powiem Ci kim jesteś”. Jest w tym jednak sporo prawdy, a meble i wieszaki do przedpokoju muszą łączyć funkcję reprezentacyjną z użytkową i stylistycznie pasować do całego wnętrza.
  • Akcesoria do garderoby – z nimi wszystko jest prostsze
    Półki, drążki, wieszaki, szuflady, kosze, pantografy i oświetlenie – lista niezbędnych systemów i akcesoriów stale się wydłuża. Co warto mieć w garderobie? Które akcesoria meblowe powinny się w niej znaleźć i dlaczego?
  • Projekt przedpokój
    Jak zaprojektować przedpokój? By się przekonać odwiedzimy kilka apartamentów, ale też domów, a nawet mieszkanie w kamienicy. Oto 10 projektów wśród których są korytarze, hole oraz entrée.

Chillout

  • Humaniści, przedsiębiorcy, społecznicy
    Agnieszka i Robert Chmielewscy, oboje rocznik 1975. Małżeństwo humanistów: on – magister filozofii, ona – politolożka. On z powodzeniem zarządza w drugim pokoleniu firmą Complet Chmielewscy, ona – jest jego istotnym wsparciem w tym zadaniu.
  • Kierunek: targi


Na okładce: Agnieszka i Robert Chmielewscy. Fot. Natalia Kwiecińska.

Bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. Czytaj i prenumeruj BIZNES.meble.pl!

BIZNES.meble.pl, nr 9/2024