Newsroom

Targi imm cologne zmieniają termin i koncepcję

Targi imm cologne 2023 Spring Edition

Targi imm cologne zmieniają termin i koncepcję

W 2023 r. targi imm w Kolonii chcą dostosować swoją strategię do wyzwań rynku. Wydarzenie, które do tej pory odbywało się w styczniu, tym razem zaplanowano na czerwiec.

Po ponad dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią imm cologne robi pierwszy krok w przyszłość: wiosenna edycja imm odbędzie się w czerwcu 2023 r. pod nazwą imm Spring Edition.

Na rok 2023 imm cologne dostosowuje swoją koncepcję do wyzwań zmieniającego się rynku. W dialogu z partnerami ustalono, że międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz jednorazowo odbędą się w nowym terminie – 4-7 czerwca 2023 roku.

Dzisiaj rada doradcza imm cologne jednogłośnie dała zielone światło zaproponowanej przez Koelnmesse koncepcji wiosennej edycji imm w czerwcu 2023 roku. Dziękujemy radzie doradczej, a w szczególności niemieckiemu przemysłowi, sektorowi handlowemu i stowarzyszeniom zakupowym za ich wsparcie. Dzięki tej koncepcji imm cologne będzie mogło odbyć się ponownie po dwuletniej przerwie. Branża udzieliła poparcia silnym targom wyposażenia wnętrz w Niemczech, największym rynku w Europie – mówi Gerald Böse, dyrektor generalny Koelnmesse. – Głęboko wierzę w wymiany twarzą w twarz. Moim zdaniem są one niezmiernie ważne dla rozwoju branży, zwłaszcza w trudnych czasach. Branża potrzebuje osobistej platformy w Niemczech, imprezy o międzynarodowym zasięgu i silnej komunikacji, takiej jak imm cologne – dodaje.

Targi imm cologne – nowa historia


Zespół imm cologne przedstawił swoją wizję nowej koncepcji na początku czerwca 2022 roku. Nowa historia imm cologne będzie się rozwijać w dwóch etapach. Pierwszym krokiem będzie wiosenna edycja imm od 4 do 7 czerwca 2023 roku.

Wiosenna edycja jest synonimem nowego początku. imm cologne chce wykorzystać ją do motywacji i pokazać, jak eksperymentuje z nowymi pomysłami i pozostawia za sobą dobrze wydeptane ścieżki – wyjaśnia Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse. – Co więcej, wydarzenie w czerwcu daje naszym partnerom pewność planowania.

Czterodniowa wiosenna edycja z nastawieniem na sektor handlu


Podstawy nowej koncepcji są jasne: edycja wiosenna imm została zaplanowana na cztery dni – od niedzieli do środy i będzie nastawiona na gości, którzy reprezentują handel. Klienci końcowi będą mogli odwiedzić targi na zaproszenie, dzięki czemu wiosenna impreza będzie miała wyraźne ukierunkowanie biznesowe.

Naszym celem jest również stworzenie nowych formatów uczestnictwa w rynku – mówi Matthias Pollmann, wiceprezes ds. zarządzania targami w Koelnmesse.

Segment kuchenny również zostanie włączony do wiosennej edycji imm 2023. Jednocześnie planowane jest większe włączenie miasta jako miejsca wydarzeń podczas wiosennej edycji.

Wizja 2024+: targi imm cologne jako forum dla przyszłych problemów branży


Drugi krok nastąpi latem 2023 roku. W ścisłym porozumieniu z branżą i stowarzyszeniami zaangażowanymi w wydarzenie, zostaną ustalone przyszłe terminy imm cologne i LivingKitchen. Przyszła wizja imm cologne zakłada, że impreza wnętrzarska jest czymś więcej niż tylko ważną platformą biznesową. Jako katalizator rozwoju branży będzie ona poruszała ważne branżowe, jak i zewnętrze kwestie, istotne z punktu widzenia społeczności imm cologne.