RetailShow 2024 już 20 i 21 listopada w Warszawie
15 listopada, 2024 2024-11-18 4:35RetailShow 2024 już 20 i 21 listopada w Warszawie
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata.
Centralnym punktem na mapie targów RetailShow 2024 będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze rozwiązania techniczne i logistyczne. Ponadto wystawcy pokażą kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do nowych wymogów i regulacji rynkowych.
Co będzie można zobaczyć podczas RetailShow2024?
Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wśród dominujących trendów jest energooszczędność i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.
Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat. Partner RetailShow 2024 dostarcza rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów.
Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego Quadros – system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób – mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.
Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.
Modelowy Sklep – co to takiego?
Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych. Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie wolnostojących o mniejszych gabarytach.
Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła, w tym moja, rekomendowana dla sklepów spożywczych temperatura barwowa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 – opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.
Jakie są najważniejsze potrzeby konsumentów?
Praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzenia towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Kilkugodzinna konferencja będzie podzielona na tematyczne bloki. Prelegenci poruszą m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług. Mowa będzie także o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych oraz o innowacyjnych mobilnych urządzeniach do wymiarowania.
Będzie to także wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS. Podczas targów wystąpi bowiem dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, wypełnią sprawdzone metody i praktyczne wskazówki.
Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających wyzwań w branży, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow – podkreśla Wojciech Smoktunowicz z ECP Polska, organizator targów.
13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 r. Organizator – firma ECP Polska – zaprasza w godzinach 9:00-17:00 do Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.
Co roku targi RetailShow odwiedza kilka tysięcy menedżerów i specjalistów rynku retail sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.