Newsroom

RetailShow 2024 już 20 i 21 listopada w Warszawie

Retail Congress to wydarzenie towarzyszące targom RetailShow 2024.

RetailShow 2024 już 20 i 21 listopada w Warszawie

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Centralnym punktem na mapie targów RetailShow 2024 będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze rozwiązania techniczne i logistyczne. Ponadto wystawcy pokażą kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do nowych wymogów i regulacji rynkowych.

Co będzie można zobaczyć podczas RetailShow2024?

Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wśród dominujących trendów jest energooszczędność i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat. Partner RetailShow 2024 dostarcza rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego Quadros – system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób – mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.

Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.

Modelowy Sklep – co to takiego?

Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych. Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie wolnostojących o mniejszych gabarytach.

Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła, w tym moja, rekomendowana dla sklepów spożywczych temperatura barwowa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 – opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.

Jakie są najważniejsze potrzeby konsumentów?

Praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzenia towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Kilkugodzinna konferencja będzie podzielona na tematyczne bloki. Prelegenci poruszą m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług. Mowa będzie także o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych oraz o innowacyjnych mobilnych urządzeniach do wymiarowania.

Będzie to także wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS. Podczas targów wystąpi bowiem dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, wypełnią sprawdzone metody i praktyczne wskazówki.

Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających wyzwań w branży, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow – podkreśla Wojciech Smoktunowicz z ECP Polska, organizator targów.

13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 r. Organizator – firma ECP Polska – zaprasza w godzinach 9:00-17:00 do Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.

Co roku targi RetailShow odwiedza kilka tysięcy menedżerów i specjalistów rynku retail sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.