Newsroom

Przygotowania do M.O.W. Bad Salzuflen idą pełną parą

Fragment ekspozycji M.O.W. targi w Bad Salzuflen, zapowiedź M.O.W. 2024.

Przygotowania do M.O.W. Bad Salzuflen idą pełną parą

W związku z jubileuszowym wydarzeniem, które odbędzie się w dniach 22-26 września 2024 r., organizator M.O.W. ma przed sobą dużo pracy. Kolejne znane firmy, jak Femira, KA Interiør, Niroh, Rott Design i Lazyboy, uzupełniają listę wysokiej jakości wystawców, a targi w Bad Salzuflen ponownie wyznaczają standardy.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

M.O.W. 2024 to ważna platforma dla wszystkich kanałów sprzedaży, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Dzięki przejrzystej koncepcji i skupieniu się na rynku hurtowym targi w Bad Salzuflen trafiają do coraz większej liczby dostawców.

Oprócz licznych stałych partnerów i wielu już zarejestrowanych nowych wystawców, kierownictwo targów z niecierpliwością czeka na ogłoszenie kilku prawdziwych rewelacji. Przede wszystkim po raz pierwszy na M.O.W. 2024 zaprezentuje się Femira. Jej indywidualne koncepcje snu wzmocnią obszar kompetencji w przestrzeni sypialni. KA Interiør uzupełni ofertę o spersonalizowane szafy. Z kolei Niroh wyróżnia się solidnymi, ręcznie wykonanymi meblami, które zachwycają jakością i trwałością. Natomiast czeski producent Rott Design zaprezentuje unikalne stoły wykonane z litego drewna. A Lazyboy pokaże na M.O.W. 2024 pierwsze produkty w ramach nowego partnerstwa licencyjnego z ADA.

Targi w Bad Salzuflen skupiają wszystkie kanały sprzedaży

Tegoroczne wydarzenie obejmie cały zakres konsumpcji mebli od klasy podstawowej do wyższej klasy średniej dla wszystkich asortymentów i kanałów sprzedaży. Konwencjonalni sprzedawcy mebli, specjaliści, studia i wyspecjalizowani detaliści, ale także sklepy internetowe, domy sprzedaży wysyłkowej, sklepy DIY, a także dyskonty spożywcze i niespożywcze znajdą tutaj odpowiedni asortyment i ofertę. M.O.W. 2024 zaprezentuje się bowiem z niespotykaną dotąd siłą.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Oprócz bogatej oferty produktowej 360GradPlaza zaprasza do networkingu w hali 22.2. Wystawcy i profesjonalni odwiedzający będą mogli nie tylko otrzymać informacje na temat aktualnych i przyszłościowych zagadnień rozwoju biznesu poprzez wymianę praktyk i wiedzy z kilkunastoma usługodawcami, ale także uzyskać cenne spostrzeżenia, np. jak korzystać z AI, dzięki specjalistycznym wykładom prowadzonym przez ekspertów oraz grupom dyskusyjnym.

Hermes Logistik i jego zespół montażowy pokażą na żywo, jak można osiągnąć dobry poziom obsługi. Z kolei zespół Crystal Design zaprezentuje zalety konfiguratora online DIVA do doradztwa sprzedażowego i bezbłędnego zamawiania, a także zademonstruje, jak można wykorzystać rzeczywistość rozszerzoną do promocji sprzedaży. Ekspert ds. danych i partner sieciowy IWOfurn opowie o profesjonalnym i szybszym zarządzaniu danymi dzięki sztucznej inteligencji.

Doświadczenie i szyte na miarę rozwiązania

SHD zaprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie rozwiązań IT i systemów zarządzania towarami. W targach ponownie weźmie udział zespół DHL, który oprócz dostaw mebli zajmuje się również montażem sprzętu AGD w ramach usługi, a także firma Reber, która oprócz transportu, logistyki wewnętrznej, logistyki magazynowej i produkcyjnej zapewnia również doświadczenie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Ponadto agencja e-commerce Medienpark zaoferuje szyte na miarę rozwiązania sklepowe i marketing online.

Konsultanci ds. zarządzania i specjaliści Pro-Struktur będą informować o futurystycznych koncepcjach optymalizacji dla przemysłu meblarskiego. Z kolei Planungsdetail.de poinformuje o różnorodnych możliwościach wizualizacji 3D. Partner logistyczny MMM przedstawi swoje różnorodne usługi związane z montażem i transportem mebli. Natomiast Dirk Schröder, współorganizator 360GradPlaza, pomoże w opracowaniu innowacyjnych modeli biznesowych, a współorganizatorka Julia K.M. Greven wniesie swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką i w marketingu.

Pełna lista wystawców M.O.W. 2024 jest stale aktualizowana na stronie internetowej targów, podobnie jak wpisy poszczególnych wystawców z ważnymi informacjami i osobami kontaktowymi.

Dzięki przemyślanej ofercie produktów, innowacjom i wymianie informacji M.O.W. 2024 zamierza wyprowadzić sektor meblarski z powrotem na drogę do sukcesu.

ZOBACZ TAKŻE: Innowacje na targach M.O.W. 2024

Organizatorzy i wystawcy są zgodni: M.O.W. daje przykład. Zapraszamy wszystkich do wykorzystania tej wystawy jako skutecznego narzędzia pracy w celu osiągnięcia sukcesu biznesowego.