Newsroom

Nowy Styl wyposażył biura LPP

Biura LPP w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Pruszczu Gdańskim, Rzeszowie, Bydgoszczy, a także na Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Chorwacji wyposażyła firmy Nowy Styl.

Nowy Styl wyposażył biura LPP

Firma Nowy Styl wyposażyła biura LPP w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Pruszczu Gdańskim, Rzeszowie, Bydgoszczy, a także za granicą – na Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Chorwacji.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Biura LPP firma Nowy Styl wyposażyła w kompletne stanowiska pracy, biurka i krzesła, a także soft seating i panele akustyczne. Meble zaadaptowano do niestandardowych potrzeb pracy projektantów, technologów odzieży, a także grafików.

W biurach LPP stanęły stoły do wykonania wykrojów oraz specjalne regały do eksponowania prototypów produktowych. W pracy nad projektami każdy szczegół ma znaczenie – zwykłe rozwiązania nie wystarczą! Dlatego Nowy Styl zadbał również o takie detale, jak np. listwy zabezpieczające przed spadaniem wieszaków.

Firmy z branży mebli biurowych zwykle bazują na standardach, jak biurko, szafa ubraniowa, czy regał na dokumentację. Nowy Styl za każdym razem działał elastycznie, adaptując błyskawicznie swoje meble do potrzeb LPP – mówi Łukasz Piwoński, dyrektor ds. administracyjno-technicznych LPP.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Biura LPP to dopiero początek współpracy?

Polska firma modowa LPP daje i oczekuje tego, co najlepsze. W przypadku aranżacji swoich biur kluczowa jest dla niej elastyczność oraz najwyższa jakość rozwiązań. Nowy Styl oferuje i jedno, i drugie, dlatego wyposażył większość biur firmy w Polsce i za granicą. Wszystko wskazuje na to, że owocna współpraca będzie mieć ciąg dalszy – dodaje Bartosz Karasiński, dyrektor marketingu w firmie Nowy Styl.

LPP to polska firma modowa. Ma w ofercie pięć marek odzieżowych – Reserved, Sinsay, Cropp, House i Mohito. LPP to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Jej oferta dostępna jest w sprzedaży stacjonarnej i online na 40 rynkach na świecie. Spółka ma sieć blisko 2,4 tys. salonów o łącznej powierzchni ponad 2 mln m2.