Newsroom

MIFF przesunięty na wrzesień 2021 r.

MIFF 2019 zgromadził 600 wystawców.

MIFF przesunięty na wrzesień 2021 r.

Malaysian International Furniture Fair (MIFF) zostały przełożone z terminu 8-11 marca 2021 r. na 1-4 września 2021 r. Natomiast 2. edycja MIFF Furniverse odbędzie się online w marcu 2021 r.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Informa Markets, organizator największych targów branżowych w Azji Południowo-Wschodniej, przeniósł MIFF 2021 z terminu 8-11 marca na 1-4 września. Wydarzenie odbędzie się w Malaysia International Trade & Exhibition Centre (MITEC) i Putra World Trade Center (PWTC). Z powodu braku fizycznych targów w marcu, 2. edycja MIFF Furniverse odbędzie się w marcu 2021 r., łącząc globalny rynek mebli w sieci, jako alternatywą dla nabywców mebli z całego świata.

Organizator poinformował, że podejmując dezyję uwzględnił opinie wystawców i kupujących z globalnej społeczności meblarskiej. Dato’ Tan Chin Huat, założyciel i prezes malezyjskich targów, powiedział: Czujemy, że nowe terminy zaoferują naszym wystawcom i kupującym najlepsze doświadczenie, jednocześnie stwarzając branży możliwość udziału w wirtualnych targach w międzyczasie. MIFF 2021 powróci z hybrydowymi – fizycznymi i cyfrowymi rozwiązaniami biznesowymi, aby zapewnić jeszcze lepsze doświadczenia handlowe dla społeczności MIFF. Chcielibyśmy podziękować wystawcom, kupującym i przyjaciołom, którzy będą kontynuować komunikację z nami.

Z niecierpliwością czekamy na MIFF 2021 we wrześniu. Nasi członkowie, malezyjczycy producenci są gotowi i podekscytowani powrotem i obsługą światowego handlu meblami. Będziemy nadal ściśle współpracować z MIFF w celu utrzymania rozwoju malezyjskiej branży meblarskiej i zwiększenia eksportu mebli z Malezji – powiedział Steve Ong, prezes Muar Furniture Association, Partner Strategiczny MIFF.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Uruchomiony w sierpniu 2020 r. MIFF Furniverse przyciągnął 70 wystawców i łącznie 922 odwiedzin kupujących z 84 krajów i regionów. Przyniósł też nowych kupujących (30% całkowitej liczby), którzy nie odwiedzili malezyjskich targów wcześniej.