Newsroom

„Meble Polska 2021” – online przez 5 dni

„Meble Polska 2021” – online przez 5 dni

Pandemia sprawiła, że w tym roku organizacja targów Meble Polska” w tradycyjnej formule nie jest możliwa. Wychodząc naprzeciw tej sytuacji Grupa MTP przygotowała alternatywne rozwiązanie, które pozwoli spotkać się online przedstawicielom branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem.
 
Pierwsza edycja online
 
Z uwagi na niepewne prognozy rozwoju sytuacji epidemicznej w najbliższych miesiącach zarząd Grupy MTP postanowił, że wydarzenie odbędzie się od 24 do 28 maja 2021 roku wyłącznie w formule online. Zapraszamy do udziału w internetowych spotkaniach kooperacyjnych branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz „Meble Polska” & „Home Decor” – edycja online. To idealne rozwiązanie, by w tej trudnej sytuacji w bezpieczny, wirtualny spotkać się w gronie kupców, dystrybutorów i producentów, zaprezentować ofertę i zdobyć nowych potencjalnych kontrahentów – mówi  Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”.
 
Przy wsparciu sztucznej inteligencji
 
Wydarzenie zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Po dokonaniu rejestracji aplikacja zarekomenduje potencjalnych rozmówców, a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem. Producenci, którzy zaprezentują swoją ofertę podczas tego wydarzenia będą mieli okazję zdobyć nowych partnerów handlowych wśród kupców meblowych z całego świata i zadbają o relacje z dotychczasowymi kontrahentami.
 
Wykłady, webinaria i live'y
 
Udział w wirtualnych spotkaniach będzie także okazją do poszerzenia wiedzy o branży podczas serii wykładów i webinarów dotyczących eksportu mebli z Polski. Najnowsze trendy w wyposażeniu wnętrz będzie można śledzić podczas transmisji live ze strefy Bloggers Zone.
 
Szczegóły już niebawem
 
Obecnie finalizujemy adaptację narzędzia do specyficznych potrzeb wynikających ze specyfiki naszego wydarzenia. Wkrótce będziemy mogli przedstawić wystawcom szczegóły dotyczące warunków udziału. W najbliższych tygodniach uruchomimy także kampanię informacyjną o globalnym zasięgu, której celem będzie zaproszenie do spotkań online kupców z całego świata – dodaje Józef Szyszka.