Newsroom

M.O.W. w Bad Salzuflen – właściwy kierunek dla biznesu

M.O.W. w Bad Salzuflen.

M.O.W. w Bad Salzuflen – właściwy kierunek dla biznesu

Od 21 do 25 września 2025 r. Messezentrum Bad Salzuflen ponownie stanie się centrum europejskiego handlu meblami.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Podczas M.O.W. w Bad Salzuflen około 500 wystawców z ponad 40 krajów zaprezentuje wszystko, co się teraz liczy w branży. Na zwiedzających czeka szereg propozycji: od asortymentu mebli tapicerowanych po małe meble, od oferty DIY po silne trendy marketingowe, wreszcie od artykułów produkowanych masowo po powierzchnie. Nie ma innych targów, które łączyłyby tę różnorodność w tak skoncentrowany, dobrze zorganizowany, a także praktyczny sposób.

Nowi wystawcy M.O.W. w Bad Salzuflen

Niezależnie od tego, czy są to monterzy, czy sklepy internetowe, grupy zakupowe, czy sieci sklepów: M.O.W. gwarantuje partnerstwo w zakresie narzędzi zwiększających sprzedaż, działalności promocyjnej i kampanii POS.

Do grona wystawców dołączą w tym roku kolejne firmy: Jela, Meblosiek, Gealux, Jan Kurtz, Dünya, Venture Design, Wagner i Stern. Uzupełnią one dotychczasową szeroką gamę wystawców w Messezentrum Bad Salzuflen. Podkreślą też znaczenie M.O.W. jako kompleksowego obrazu rynku meblarskiego ze wszystkimi jego aspektami: od wnętrz po outdoor, od międzynarodowych graczy po wyspecjalizowane marki. Natomiast zaplanowane między halami 11 i 12 forum „M.O.W. Input – The Service Providers of This Sector” zaoferuje świeże impulsy dla logistyki, oprogramowania i usług.

Z odwagą i optymizmem

W poniedziałkowy i wtorkowy wieczór, od 18:00 do 22:00, zespół targowy zaprasza na Get-Together. Wydarzenie, które odbędzie się pomiędzy halami 19 i 20 będzie idealną okazją do osobistej wymiany doświadczeń. W miłej atmosferze, przy przekąskach, zimnych napojach oraz muzyce można będzie wspólnie cieszyć się końcem dnia.

W halach również coś się zmieni. Zmiany będą dotyczyły przede wszystkim kompozycji i prezentacji poszczególnych obszarów wystawienniczych, czyli zapewnią nowe impulsy i lepszą orientację.

ZOBACZ TAKŻE: Silne marki wśród wystawców M.O.W. 2025

Dyrektor targów – Bernd Schäfermeier – stwierdza: Pozostajemy wierni naszej zasadzie: targi M.O.W. są i pozostaną targami skoncentrowanymi na produktach, ofertach, biznesie i spotkaniach. Nasi dwaj najważniejsi partnerzy – wystawcy i odwiedzający – przezwyciężą trudne miesiące. Teraz naszym celem jest wspólne patrzenie w przyszłość z odwagą i optymizmem. M.O.W. to narzędzie dla tego sektora – wykorzystajmy je do pozytywnego rozwoju. Targi są tutaj – nie możemy się ich doczekać!

Aktualizowaną na bieżąco listę wystawców można pobrać ze strony www.mow.de.