Newsroom

JYSK otwiera 250 sklep i stawia na dalszy rozwój

1149306333

JYSK otwiera 250 sklep i stawia na dalszy rozwój

W ciągu ponad 2 dekad obecności na polskim rynku sieć handlowa z duńskimi korzeniami otworzyła 250 sklepów stacjonarnych w Polsce. Jakie są kolejne cele JYSK Polska?

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Duńska sieć JYSK właśnie zakończyła ważny etap w rozwoju liczby sklepów stacjonarnych w Polsce. 25 sierpnia 2021 roku firma otworzyła 250 sklep na polskim rynku. Uroczyste otwarcie odbyło się w Białymstoku, a uczestniczyli w nim gość honorowy: Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce oraz dyrekcja JYSK Polska.

Wierzymy w przyszłość sklepów stacjonarnych, chcemy być bliżej klientów, inspirować ich i dawać możliwość bezpośredniego poznawania naszych produktów, dlatego będziemy rozwijać się dalej i otwierać kolejne sklepy w Polsce. Docelowo widzimy miejsce na 500 naszych sklepów na polskim rynku – oznajmił Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska – Jestem dumny z naszych pracowników, bo to wspólny wysiłek i zaangażowanie pozwoliły dotrzeć do liczby 250 sklepów. Dziękuje im za codzienną energię i profesjonalizm – dodał.

JYSK dynamicznie rozwija się w Polsce już od ponad 20 lat

Podczas uroczystego otwarcia sklepu w Białymstoku gościem honorowym był Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce. Wspólnie z dyrekcją JYSK oraz kierowniczką sklepu przecięli symboliczną wstęgę i zaprosili oczekujących przed sklepem klientów na zakupy.

Cieszy mnie, że sieć handlowa z duńskimi korzeniami zyskała tak duże uznanie wśród polskich klientów. JYSK odgrywa ważną rolę na polskim rynku, a teraz z 250 sklepami będzie ona jeszcze większa w odniesieniu do wpływu na gospodarkę, czy rynek pracy. Ogromne gratulacje dla firmy i wszystkich jej pracowników. Polscy konsumenci doceniają skandynawską jakość, funkcjonalność. Dlatego jestem przekonany, że serdecznie powitają kolejne, nowe sklepy JYSK bliżej swoich domów – powiedział Ole Toft, Ambasador Królestwa Danii w Polsce.

Z okazji przekroczenia ważnego etapu rozwoju w liczbie sklepów stacjonarnych sieć przygotowała lokalną kampanię cenową dla mieszkańców Białegostoku oraz ogólnopolską kampanię promocyjną, która będzie miała miejsce we wrześniu, we wszystkich sklepach w Polsce.