Newsroom

Już jest: targowe wydanie BIZNES.meble.pl

Targowe wydanie BIZNES.meble.pl, nr 2/2024.

Już jest: targowe wydanie BIZNES.meble.pl

Czego potrzebuje branża meblarska? Czy nowy rząd rozwiąże problemy polskiego meblarstwa? Jakie są perspektywy dla eksportu mebli? O tym wszystkim przeczytasz w najnowszym wydaniu BIZNES.meble.pl, które jest już na rynku.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Lutowy numer przygotowywaliśmy przede wszystkim z myślą o zbliżających się targach MEBLE POLSKA 2024 w Poznaniu i spotkaniach z branżą meblarską. Targowe wydanie BIZNES.meble.pl tradycyjnie budzi w nas najwięcej emocji i nie ma w tym stwierdzeniu ani grama przesady!

Czy nowy rząd jest w stanie rozwiązać problemy branży meblarskiej w Polsce? Na to pytanie staramy się wspólnie z przedstawicielami branży odpowiedzieć w raporcie. W najnowszym numerze miesięcznika BIZNES.meble.pl przyglądamy się również perspektywom eksportu mebli i aktualnym trendom. Publikujemy również trzy rankingi najlepszych stron internetowych należących do największych polskich producentów mebli, ułożone przez specjalistów od marketingu, grafiki i SEO.

W targowym numerze nie mogło zabraknąć wywiadów. O automatyzacji w polskich fabrykach mebli mówi Michał Piłat, Dyrektor Zarządzający HOMAG Polska. Natomiast o inwestycjach i planach na przyszłość MELACO opowiada Dariusz Piotrowski, wiceprezes MELACO.

Ponadto tematem najnowszego wydania miesięcznika BIZNES.meble.pl jest outdoor na nowo. Na zakończenie – w chilloucie – kontynuujemy publikację sylwetek twórców cyfrowych. Bohaterką tekstu w lutowym wydaniu jest Helena Sworowska.

Tymczasem, podobnie jak branża, z niecierpliwością wyczekujemy targów i liczymy na to, że się na nich zobaczymy. Znajdź nas i targowe wydanie BIZNES.meble.pl w dniach 20-23 lutego w Poznaniu. Spotkajmy się na największych kontraktacjach meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zapraszamy na MEBLE POLSKA 2024 – pawilon 3A, stoisko 19A!

Targowe wydanie BIZNES.meble.pl jest już dostępne zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

Zachęcamy do czytania i prenumerowania!

BIZNES.meble.pl nr 2/2024

Dlaczego warto sięgnąć po targowe wydanie BIZNES.meble.pl?

Oto co przygotowaliśmy w tym numerze:

Od redakcji

Felietony

Czego potrzebuje branża meblarska AD 2024? Część druga

Produkt (nie) pierwszej potrzeby

Raport

Czy nowy rząd rozwiąże problemy branży meblarskiej?
Drewno to słowo, które branża, zapytana o listę priorytetów dla nowego rządu, wymienia najczęściej. Lista problemów jest oczywiście dłuższa, mniej oczywiste wydaje się natomiast to, czy zostaną one rozwiązane.

Branża

Wiadomości

Jesteśmy zwolennikami inwestowania z głową
Rozmowa z Michałem Piłatem, Dyrektorem Zarządzającym HOMAG Polska.

Czy branża meblarska wykorzystuje potencjał Internetu?
Odpowiedź na to pytanie brzmi: niestety nie. Chociaż oczywiście nie można generalizować, to jednak niewiele polskich firm meblarskich świadomie wykorzystuje pełen potencjał serwisu www jako narzędzia do pozyskiwania nowych kontrahentów czy innych kontaktów biznesowych.

Musimy iść w nową jakość
Rozmowa z Dariuszem Piotrowskim, wiceprezesem MELACO.

Wszystko ma swój początek
Może to powinien być mój pierwszy artykuł? Dotąd myślałem, sądziłem, myliłem się, że to, o czym dzisiaj będę pisał po prostu jest, bo przecież być musi… Ale, jak to często bywa, w życiu jest inaczej niż się myśli.

Co czeka eksport mebli z Polski?
Dlaczego utrzymanie wypracowanej pozycji rynkowej będzie dla polskich eksporterów coraz trudniejsze, a budowanie przewagi, w oparciu o korzystne ceny mebli, może okazać się niewystarczające?

Design

Kierunek – Niemcy! Co eksportować? Jakie są trendy?
Na pytanie: co eksportować do Niemiec, nie wystarczą już odpowiedzi typu: meble, meble tapicerowane albo kuchnie. Prześledźmy więc, co jest teraz na topie na niemieckim rynku.

Wiadomości

Trendy

Nowości

Temat wydania: outdoor na nowo

To nam daje bezpieczeństwo
Przestrzenie outdoorowe najczęściej kojarzą się z relaksem i odpoczynkiem. Najnowsze propozycje liderów rynku pokazują, że ich wyposażenie może nam dać znacznie więcej. Przypatrzmy się trzem wiodącym trendom: powrocie klasyki, cocooningowi i odpowiedzialności.

Ogrody społeczne
Dziś rolą ogrodów jest również budowanie interakcji społecznych.

Meble ogrodowe – co nowego?
Są dobrze uzbrojone przed słońcem i deszczem. Meble ogrodowe chętnie wpisują się w trendy estetyczne, również wyposażenia wnętrz.

Chillout

Wszystko zaczyna się od marzenia
Jeżeli nie masz takiego marzenia, dla realizacji którego wstajesz przed budzikiem, nie osiągniesz sukcesu – twierdzi Helena Sworowska, założycielka i właścicielka Primavera Home. Skutecznie buduje wokół siebie społeczność w sieci. Wie, czego chce i uczy przedsiębiorcze kobiety jak osiągnąć sukces.

Felietony

Na okładce: Michał Piłat, Dyrektor Zarządzający HOMAG Polska.

Polecamy lekturę i zakup prenumeraty!