Newsroom

CIFF Shanghai 2020 impulsem dla rynku

Design Dream Show. CIFF 2019.

CIFF Shanghai 2020 impulsem dla rynku

 
Zaplanowane, potwierdzone! W ten właśnie sposób, nie kryjąc radości, organizatorzy zapowiadają 46. edycję CIFF Szanghaj 2020. W ich opinii jest ona niezbędnym impulsem dla przyszłości rynku meblarskiego.
 
Radość jest tym większa, że niewielu może się pochwalić możliwością zorganizowania targów w tak trudnym czasie. Wciąż napływają nowe informacje o odwołaniach i przełożeniach wydarzeń w dużej części świata. Potwierdzenie, że 46. edycja CIFF Shanghai odbędzie się w Szanghaju Hongqiao w dniach 7-10 września br., daje nadzieję.
 
Informacja nie zaskoczyła profesjonalistów, którzy byli pod wrażeniem powodzenia 45. edycji CIFF Guangzhou, która została przełożona tylko o 4 miesiące w stosunku do planowanego terminu. Przyciągnęła rzeszę publiczności (143 tys. 363 odwiedzających) i zakończyła się przynosząc satysfakcję wszystkim wystawcom. Był to ważny znak ożywienia chińskiego rynku mebli i natychmiastowego powrotu do normalności wiodących targów.
 
46. ​​CIFF Shanghai 2020 jest organizowane przez China Foreign Trade Center (Group) pod hasłem „Connecting the World” i ma na celu stworzenie bardzo silnej integracji między chińskim rynkiem krajowym wysokiego szczebla a rynkami międzynarodowymi, wspierając i pomagając firmom skutecznie reagować na szybko zmieniającą się sytuację. Świadomy obecnych trudności, CIFF w rzeczywistości współpracuje z kilkoma partnerami, aby wspierać zarówno działalność offline, jak i online swoich wystawców i kupujących, a także wdrażać ją w innowacyjny sposób. W szczególności współpraca z platformą handlową B2B Giga Cloud Logistics stworzy nowe niezwykłe możliwości dla firm zorientowanych na eksport.
 
Udział w 46. CIFF Szanghaj 2020 jest kluczowym krokiem, by z dynamizmem i niezbędnym optymizmem zmierzyć się z drugą połową br. i nadchodzącym rokiem 2021.
 
Pod jednym dachem Narodowego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego (Shanghai) ponad 1 tys. wystawców zajmie 400 tys. m2 powierzchni wystawienniczej i będzie reprezentować cały łańcuch dostaw mebli: meble domowe, meble ogrodowe i rekreacyjne, elementy wystroju wnętrz i tekstylia domowe, biura, meble hotelowe i komercyjne, maszyny i materiały dla przemysłu meblarskiego.
 
Branża meblarska potrzebuje teraz bardziej niż kiedykolwiek wzornictwa i kreatywnych rozwiązań. W związku z tym hala projektowa będzie dalej rozbudowywana: skupiona na Designie Współczesnym (hala 4.1), rozwinie się w Nowoczesny Design (hala 3) i Trendy w Designie (hala 5.1). Odzwierciedlając pragnienie organizatorów, by stworzyć kulturę dobrego designu i dobrego życia, 46. CIFF Shanghai 2020 gwarantuje udział najlepszych marek. Wrześniowa edycja będzie szczególnie bogata w dedykowane wydarzenia i wystawy.
 
Shanghai
International Furniture Machinery & Woodworking Fair,
Najlepsi producenci łóżek i materacy znajdą się w Sleep Lifestyle (hala 3), zaprojektowanej z myślą o kulturze snu, na którą zwraca się coraz większą uwagę.Zaplanowane, potwierdzone!
CIFF Szanghaj 2020: niezbędny impuls zaufania dla przyszłości rynku meblarskiego.
 
Niewielu może się tym pochwalić. I rzeczywiście, w tak trudnym czasie, polegającym na odwołaniach i przełożeniach wydarzeń w dużej części świata, wyróżnia się i daje nadzieję potwierdzenie, że 46. CIFF Shanghai 2020 będzie rutynowo odbywać się w Szanghaju Hongqiao. od 7 do 10 września.
 
Potwierdzenie, które nie zaskoczyło profesjonalistów, którzy byli pod wielkim wrażeniem powodzenia 45. edycji CIFF Guangzhou 2020, która została przełożona tylko o 4 miesiące w stosunku do zwykłego programu i przyciągnęła dużą liczbę publiczności (143363 odwiedzających) oraz zakończyło się wielką satysfakcją wszystkich wystawców; ważny znak ożywienia chińskiego rynku mebli i natychmiastowego powrotu do normalności wiodących targów.
 
46. ​​CIFF Shanghai 2020 jest organizowane przez China Foreign Trade Center (Group) pod hasłem „Connecting the World” i ma na celu stworzenie bardzo silnej integracji między chińskim rynkiem krajowym wysokiego szczebla a rynkami międzynarodowymi, wspierając i pomagając firmom skutecznie reagować na szybko zmieniającą się sytuację. Świadomy obecnych trudności, CIFF w rzeczywistości współpracuje z kilkoma partnerami, aby w wystarczający sposób wspierać zarówno działalność offline, jak i online swoich wystawców i kupujących, a także wdrażać ją w innowacyjny sposób. W szczególności współpraca z platformą handlową B2B Giga Cloud Logistics stworzy nowe niezwykłe możliwości dla firm zorientowanych na eksport.
 
Udział w 46. CIFF Szanghaj 2020 jest kluczowym krokiem, aby z dynamizmem i niezbędnym optymizmem zmierzyć się z drugą połową 2020 roku i kolejnym rokiem 2021.
 
Pod jednym dachem Narodowego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego (Szanghaj) ponad 1000 wystawców zajmie 400 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej i będzie reprezentować cały łańcuch dostaw mebli: meble domowe, meble ogrodowe i rekreacyjne, elementy wystroju wnętrz i tekstylia domowe, biura, meble hotelowe i komercyjne, maszyny i materiały dla przemysłu meblarskiego.
 
Branża meblarska potrzebuje teraz bardziej niż kiedykolwiek wzornictwa i kreatywnych rozwiązań. W związku z tym hala projektowa będzie dalej rozbudowywana: skupiona na projektowaniu współczesnym (hala 4.1), rozwinie się w nowoczesny design (hala 3) i modny design (hala 5.1). Odzwierciedlając pragnienie organizatorów, aby stworzyć kulturę dobrego designu i dobrego życia, 46. CIFF Shanghai 2020 obejmie udział najlepszych marek i będzie szczególnie bogaty w wydarzenia i wystawy.
 
Na tej panoramie wyróżnia się już zwyczajowy EAST Design Show, który pod hasłem „Return to Zero” będzie gościł ponad 50 azjatyckich marek projektowych, akademii, studiów projektowych i mediów, rzucając światło na ważne tematy, takie jak: czym jest architektura; czym jest projektowanie wnętrz; czym tak naprawdę są meble; jak dziś wygląda dom.
Design Dream Show, organizowany przez CIFF we współpracy z Red Star Macalline i Innovation Design Alliance, będzie współpracował z Shanghai Promotion Center for City of Fashion w celu zintegrowania elementów stylu życia, mody, jedzenia i podróży ze środowiskiem domowym w zabawny i wciągający sposób.
 
Obecność wielu ważnych marek tapicerskich, podzielonych na Sofa Flagship (hala 1.1) i Sofa Premium (hala 2.1), będzie odpowiedzią na niedawny trend rynkowy, który uważa, że ​​produkty te są głównym wyborem w celu podniesienia jakości środowiska domowego.
Najlepsi producenci łóżek i materacy znajdą się w Sleep Lifestyle (hala 3), zaprojektowanej z myślą o kulturze snu, na którą zwraca się coraz większą uwagę.