Newsroom

BIZNES.meble.pl prezentuje światowy poziom

portal BIZNES.meble.pl

BIZNES.meble.pl prezentuje światowy poziom

Portal BIZNES.meble.pl, jako jedyny przedstawiciel wydawnictw branżowych z Polski, pojawił się w przeglądzie międzynarodowej prasy, opublikowanym na stronie internetowej Salone del Mobile.Milano. Organizatorzy targów w Mediolanie dostrzegli wartość merytoryczną tekstu, który ukazał się w naszym serwisie, uznając go za trafnie opisujący trendy społeczno-ekonomiczne. Cieszy nas również doborowe towarzystwo, w którym się znaleźliśmy. Poza BIZNES.meble.pl z całego świata wybrano tylko trzech wydawców, którymi są włoski „Milano Finanza”, amerykański „Furniture Today” i niemiecki „Möbelmarkt”.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni organizatorom targów w Mediolanie za umieszczenie portalu BIZNES.meble.pl w gronie najbardziej opiniotwórczych mediów branżowych na świecie.

Opublikowany na dedykowanej Salone del Mobile.Milano stronie internetowej przegląd międzynarodowej prasy dotyczy zachowań konsumentów i ich wpływu na sektor meblarski.

Reklama
banner-przewodnik-architekta-300x250

Przegląd otwiera „Furniture Today”, który pod koniec stycznia poinformował, że Euromonitor International opublikował swoją prognozę dotyczącą pojawiających się i szybko zmieniających się trendów, które wpływają na konsumentów. 

Dziennik „Milano Finanza” przedstawił wyniki badań międzynarodowej sieci PwC nad trendami gospodarczymi. Pomimo silnych przeciwności, spowodowanych w dużej mierze przez trwającą pandemię COVID-19, dyrektorzy generalni na poziomie globalnym w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie byli tak optymistyczni, jeśli chodzi o perspektywy ożywienia gospodarczego, jak w przewidywaniach dotyczących najbliższych miesięcy. Tendencja ta dotyczy również Włoch: 89% dyrektorów generalnych (77% na całym świecie) przewiduje poprawę sytuacji, podczas gdy tylko 10% (15% na całym świecie) spodziewa się jej pogorszenia.

Tendencja ta nie jest jednak jednolita w całej Europie. W tym miejscu organizatorzy Salone del Mobile.Milano powołują się na tekst „Na co chcą wydawać Polacy?” z portalu BIZNES.meble.pl: 75% Polaków – dla przykład – obawia się wpływu pandemii na swoje finanse. 22% konsumentów deklaruje zwiększenie środków na remonty i ulepszenia domu, a 23% respondentów – zmniejszenie wydatków. (…) Mijające miesiące pandemii mogą sugerować, że Polacy przeszli już z początkowej fazy zaskoczenia do przystosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. (…) W związku z większą ilością czasu spędzanego w domu, znaczna część respondentów zwiększyła wydatki na remonty i wyposażenie domu oraz rozrywkę. Wzrost środków na ten obszar zadeklarowało 22% konsumentów.

Na koniec zacytowano „Möbelmarkt” według którego: w ciągu ostatnich dwóch lat światowego kryzysu austriacki przemysł meblarski sprawdził się bardzo dobrze i pokazał swoje mocne strony. Dzięki dużej elastyczności, niezwykłej odporności i inteligentnej kreatywności, przedsiębiorstwa poradziły sobie z licznymi wyzwaniami i znalazły innowacyjne rozwiązania. W ten sposób przemysł mógł bez większych opóźnień realizować dostawy i udowodnić, że jest godnym zaufania partnerem. Pomimo licznych trudności na rynku surowców i zaopatrzenia, krajowym producentom mebli udało się utrzymać, a nawet zwiększyć obroty.

By otrzymywać od nas aktualne i wartościowe treści

ZAPISZ SIĘ DO BEZPŁATNEGO NEWSLETTERA portalu www.biznes.meble.pl