Newsroom

BIZNES.meble.pl prezentuje światowy poziom

portal BIZNES.meble.pl

BIZNES.meble.pl prezentuje światowy poziom

Cytowany przez Salone del Mobile.Milano, największe na świecie targi designu, BIZNES.meble.pl znalazł się w prestiżowym gronie: obok ,,Milano Finanza”, „Furniture Today” i „Möbelmarkt”.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Portal BIZNES.meble.pl, jako jedyny przedstawiciel wydawnictw branżowych z Polski, pojawił się w przeglądzie międzynarodowej prasy, opublikowanym na stronie internetowej Salone del Mobile.Milano. Organizatorzy targów w Mediolanie dostrzegli wartość merytoryczną tekstu, który ukazał się w naszym serwisie, uznając go za trafnie opisujący trendy społeczno-ekonomiczne. Cieszy nas również doborowe towarzystwo, w którym się znaleźliśmy. Poza BIZNES.meble.pl z całego świata wybrano tylko trzech wydawców, którymi są włoski „Milano Finanza”, amerykański „Furniture Today” i niemiecki „Möbelmarkt”.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni organizatorom targów w Mediolanie za umieszczenie portalu BIZNES.meble.pl w gronie najbardziej opiniotwórczych mediów branżowych na świecie.

Opublikowany na dedykowanej Salone del Mobile.Milano stronie internetowej przegląd międzynarodowej prasy dotyczy zachowań konsumentów i ich wpływu na sektor meblarski.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Przegląd otwiera „Furniture Today”, który pod koniec stycznia poinformował, że Euromonitor International opublikował swoją prognozę dotyczącą pojawiających się i szybko zmieniających się trendów, które wpływają na konsumentów. 

Dziennik „Milano Finanza” przedstawił wyniki badań międzynarodowej sieci PwC nad trendami gospodarczymi. Pomimo silnych przeciwności, spowodowanych w dużej mierze przez trwającą pandemię COVID-19, dyrektorzy generalni na poziomie globalnym w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie byli tak optymistyczni, jeśli chodzi o perspektywy ożywienia gospodarczego, jak w przewidywaniach dotyczących najbliższych miesięcy. Tendencja ta dotyczy również Włoch: 89% dyrektorów generalnych (77% na całym świecie) przewiduje poprawę sytuacji, podczas gdy tylko 10% (15% na całym świecie) spodziewa się jej pogorszenia.

Tendencja ta nie jest jednak jednolita w całej Europie. W tym miejscu organizatorzy Salone del Mobile.Milano powołują się na tekst Na co chcą wydawać Polacy? z portalu BIZNES.meble.pl: 75% Polaków – dla przykład – obawia się wpływu pandemii na swoje finanse. 22% konsumentów deklaruje zwiększenie środków na remonty i ulepszenia domu, a 23% respondentów – zmniejszenie wydatków. (…) Mijające miesiące pandemii mogą sugerować, że Polacy przeszli już z początkowej fazy zaskoczenia do przystosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. (…) W związku z większą ilością czasu spędzanego w domu, znaczna część respondentów zwiększyła wydatki na remonty i wyposażenie domu oraz rozrywkę. Wzrost środków na ten obszar zadeklarowało 22% konsumentów.

Na koniec zacytowano „Möbelmarkt” według którego: w ciągu ostatnich dwóch lat światowego kryzysu austriacki przemysł meblarski sprawdził się bardzo dobrze i pokazał swoje mocne strony. Dzięki dużej elastyczności, niezwykłej odporności i inteligentnej kreatywności, przedsiębiorstwa poradziły sobie z licznymi wyzwaniami i znalazły innowacyjne rozwiązania. W ten sposób przemysł mógł bez większych opóźnień realizować dostawy i udowodnić, że jest godnym zaufania partnerem. Pomimo licznych trudności na rynku surowców i zaopatrzenia, krajowym producentom mebli udało się utrzymać, a nawet zwiększyć obroty.